name | autoweek.cz

Ženy jsou racionální
10.08.2010 | Ivana Rybecká | Autoservis
Pracovníci agentury CNW Market Research zjistili, že osobní vkus lidí v automobilech se značně liší v závislosti na pohlaví a věku.
Průzkum ukázal, že ženy si při koupi vozu nejvíce zakládají na výbavě v následujícím pořadí: - na výhledu dozadu
- ceně
- výhledu dopředu
- elektricky ovládaných vnějších zrcátkách
- bočním airbagu.
K pěti nejdůležitějším prioritám mužů patří, opět v uvedeném pořadí:
- styl
- výkon motor
- konstrukce motoru
- výhled dopředu
- audio systém
Alespoň, že se všichni shodneme na tom, že výhled z auta dopředu je celkem užitečný.
Zjištění průzkumu samozřejmě vyvrací zažitou představu, že ženy nakupují auta daleko emotivněji než muži. Z dat také vyplývá, že testosteron mužům nijak nepomáhá, aby byli dobře informovanými zákazníky. Proč je tomu tak? Muži se prostě snaží udržet krok se svými známými pokud jde o výkon a objem motoru.
Další články
© 2025 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz