name | autoweek.cz
![Young Creative Chevrolet 2013](/pic/chevrolet_ycc_2013_fotbal/YCC logo.jpg)
Young Creative Chevrolet 2013
30.10.2012 | Vladimír Rybecký | Aktuality
Byl vyhlášen sedmý ročník soutěže Young Creative Chevrolet. Evropští studenti se mohou zúčastnit v kategoriích móda, fotografie, video a vizuální umění. Téma soutěže souvisí s fotbalem, nejpopulárnějším sportem planety.
Chevrolet oficiálně odstartoval sedmý ročník umělecké a designérské soutěže studentů evropských uměleckých škol Young Creative Chevrolet (YCC). Od roku 2007, kdy Chevrolet Europe soutěž založil, neustále narůstá počet účastníků i její prestiž. Nové kreativní téma Fenomén fotbal směřuje mladé umělce na sport, který nyní Chevrolet rozsáhle podporuje.
Prezidentka a výkonná ředitelka Chevrolet Europe Susan Dochertyová vysvětluje, že načasování a téma YCC 2013 jsou ideální: "Věříme, že náš závazek vůči fotbalu a kontinuální podpora začínajícím umělcům přinesou silný a mimořádně zajímavý ročník YCC."
Ústředním tématem YCC 2013 je fotbal: hra, její fanoušci a vášeň pro ni. Kreativní zadání v letošních čtyřech disciplínách užitého umění YCC mají být oslavou a současně zprostředkovat unikátní pohled na fenomén fotbalu.
Móda - Zadáním je navrhnout poutavý, sportovní oblečení pro fotbalového fanouška. Bude se nosit při představení nového Chevroletu Aveo Manchester United Special Edition.
Fotografie - Za krásou a napětím profesionálního fotbalu je podstata sportu - týmová spolupráce, disciplína, půvab pod tlakem. Zadáním je vrátit se zpět k základům a vytvořit fotografii, která osvětluje světovou atraktivitu fotbalu.
Video - Zadáním je vytvořit optimistický, zábavný film, který vysvětluje pravidla a svět fotbalu těm, kteří ho nehrají nebo nesledují sport. Film se také musí snažit udělat z nich fanoušky
Vizuální umění - Cílem je prostřednictvím velkoplošných polepů vytvořit design pro Chevrolet Aveo Manchester United Special Edition. Sportovní Aveo je třeba přeměnit na "fanouškovský transportér", který dopraví nadšené fanoušky Manchesteru United na zápasy.
Téma soutěže byla inspirovaná nedávno oznámeným globálním sponzorstvím mužstev Premier League Manchester United a FC Liverpool i projektem One World Futbol, který dodává fotbalové míče dětem v nouzi.
Chevrolet Europe uvedl Young Creative Chevrolet (YCC) v roce 2007 aby podpořil kreativitu rodících se umělců v začátcích jejich kariéry. Posledního ročníku se zúčastnilo 280 škol užitného umění z 24 zemí Evropy. Rostoucí zájem o účast se dá vysvětlit nejen atraktivním finančním oceněním vítězných projektů na národní a evropské úrovni, ale také předpokládaným společenským uznáním a - v případě vítězů evropského kola - možností jedinečné profesní stáže a v roce 2012 samotným slavnostním večerem s odevzdáváním cen. To se uskutečnilo v Hollywoodu v rámci exkluzivní akce Chevrolet Film Night. V letošní soutěži vyhráli ve třech kategoriích studenti ze Slovenska a v kategorii video byly nejlepší Jana Bauerová a Marie Čermáková z Univerzity JE Purkyně v Ústí nad Labem.
V rámci ročníku YCC 2013 proběhne hodnocení prací na národní úrovni v průběhu června 2013, přičemž v každé disciplíně mohou být uděleny maximálně tři ceny. Vítězná práce z každé kategorie postoupí do evropského finále v červenci 2013. Registrace škol je možná až do 31. prosince 2012. Do soutěže se mohou zapojit pouze studenti takto zaregistrovaných škol.
Další články
© 2025 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz