name | autoweek.cz
Volkswagen vyvíjí podvozek budoucnosti
22.11.2021 | | Aktuality
Volkswagen i v oblasti jízdní dynamiky klade důraz na software i při urychlení vývoje podvozkových systémů pro vysoce automatizovanou jízdu. Software bude nabízet mnohem více možností, jak utvářet charakter vozu.
Volkswagen činí v rámci strategie Accelerate další kroky na cestě k softwarově orientovanému poskytovateli mobility. Software je přitom rozhodujícím faktorem také při vývoji systémů podvozku a řízení pro budoucí vysoce automatizovanou jízdu. Volkswagen v současnosti vyvíjí novou generaci elektronicky řízeného podvozku a nový systém řízení.
„Díky výrazné minimalizaci náklonu karoserie v podélném i příčném směru a optimalizaci jízdní dynamiky reaguje vůz rychleji na pohyby volantu a řídí se precizněji. Tento vývoj je extrémně důležitý také s ohledem na vysoce automatizovanou jízdu. Díky tomu můžeme cestujícím poskytnout maximální komfort ve všech situacích,“ říká Karsten Schebsdat, vedoucí oddělení jízdní dynamiky, systémů řízení a regulačních systémů ve společnosti Volkswagen
Volkswagen dosahuje velký pokrok i ve vývoji nového systému řízení. „V budoucnosti bude hrát software stále důležitější roli také u řízení. Díky tomu máme výrazně více možností, jak ovlivňovat vlastnosti řízení, které pak můžeme realizovat ve specifické podobě u jednotlivých modelů na všech platformách,“ vysvětluje Karsten Schebsdat.
Po uvedení příslušných komponent do sériové výroby budou z tohoto systému řízení profitovat také asistenční systémy, například Lane Assist nebo Travel Assist.
„Díky výrazné minimalizaci náklonu karoserie v podélném i příčném směru a optimalizaci jízdní dynamiky reaguje vůz rychleji na pohyby volantu a řídí se precizněji. Tento vývoj je extrémně důležitý také s ohledem na vysoce automatizovanou jízdu. Díky tomu můžeme cestujícím poskytnout maximální komfort ve všech situacích,“ říká Karsten Schebsdat, vedoucí oddělení jízdní dynamiky, systémů řízení a regulačních systémů ve společnosti Volkswagen
Volkswagen dosahuje velký pokrok i ve vývoji nového systému řízení. „V budoucnosti bude hrát software stále důležitější roli také u řízení. Díky tomu máme výrazně více možností, jak ovlivňovat vlastnosti řízení, které pak můžeme realizovat ve specifické podobě u jednotlivých modelů na všech platformách,“ vysvětluje Karsten Schebsdat.
Po uvedení příslušných komponent do sériové výroby budou z tohoto systému řízení profitovat také asistenční systémy, například Lane Assist nebo Travel Assist.
Další články
© 2024 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz