name | autoweek.cz

Volkswagen mama up! usnadní péči o nejmenší

Volkswagen mama up! usnadní péči o nejmenší

28.02.2013 | Vladimír Rybecký | Autoservis

České zastoupení značky Volkswagen představuje unikátní studii všestranného malého vozu up!. Jedinečný koncept bude vydražen na dobročinné účely.

Volkswagen mama up! byl vytvořen ve spolupráci s televizním pořadem Autosalon TV Prima Family a dalšími partnery jako ideální vůz pro maminky s miminky. Poté, co koncept splní své předváděcí povinnosti, bude vydražen a výtěžek z jeho prodeje bude použit na dobročinné účely.

Koncept mama up! vznikl na bázi pětidveřového Volkswagenu up! jako ideální automobil pro maminky s dítětem v novorozeneckém věku, tedy přibližně do sedmi měsíců. Sportovní vzezření studii mama up! dodal stylistický paket s plastovými karosářskými doplňky od německého specialisty na úpravy vozů Volkswagen společnosti ABT Sportsline.

Interiér je čalouněn bílou kůží, která zde nejen dobře vypadá, ale především je použit pro snadnou údržbu a čištění. Na všech místech, s nimiž přichází dítě do styku, je příjemné a prodyšné froté.

Praktickou péči o dítě na cestách usnadňuje vnitřní modul navržený na základě konzultací s maminkami i odborníky na dětskou výbavu. Modul nahrazuje sedadlo spolujezdce a obsahuje všestranné držáky a pomůcky pro péči o dítě v kojeneckém věku. Až batole povyroste, lze modul demontovat a nahradit původním sedadlem.

Do výbavy konceptu mama up! patří elektrická ohřívačka na pokrmy, zásobník na šest skleniček s příkrmem, čtyři běžné lahvičky, držáky na plínky, suché ubrousky, mokré ubrousky, nechybí ani úložné prostory a odkládací plochy, věšáky na lžičky, sterilní dudlíky a bryndák. Maminky přivítají rovněž uzavíratelný odpadkový koš na plínky.

Pro dětské cestující je připravena sedačka Maxi-Cosi upevněná v bezpečnostních úchytech Isofix. V zavazadlovém prostoru je uložen podvozek kočárku Quinni s dvouosým skládáním, díky němuž zabírá jen třetinu prostoru.

Studie Volkswagen mama up! je další ukázkou univerzálnosti nejmenšího modelu značky Volkswagen. Volkswagen již na světových autosalonech předvedl mnoho konceptů vytvořených z tohoto modelu, z nichž mnohé mají namířeno do sériové výroby.

Základ pro unikátní koncept mama up! poskytla divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika, stylistické úpravy si vzala na starosti společnost ABT Sportsline, sadu kol ve speciální dětské barvě dodala společnost OZ Racing, nízkoprofilové pneumatiky jsou značky Barum, dětské vybavení, autosedačku a dětskou sedačku poskytla společnost Babypark, čalounění interiéru realizovala společnost Carlex Design a dekorativní fólie jsou z tvůrčích dílen WrapStyle. Kompletní realizace probíhala pod dohledem odborníků ze společnosti Lexani Racing.