name | autoweek.cz

Terminál Audi v Auto Exner
11.05.2010 | Vladimír Rybecký | Trendy
Nové terminály mění podobu prodejen Audi z dosavadní označované jako hangár. V prostoru prodejny je vystaveno 14 vozů tak, aby vynikly všechny detaily jejich vzhledu a v mírném oblouku s rozsvícenými světlomety působily více dynamicky.
V prodejně je možné sledovat přes satelit vlastní televizní program Audi se zpravodajstvím z Ingolstadtu.
Nový areál byl vybudovaný podle přísných standardů Audi v prostoru bývalého prodejny, která zde před dvěma roky vyhořela. Je situován mezi frekventovanými ulicemi - Českobrodskou a Štěrboholskou spojkou v místech, kde se bude zanedlouho napojovat i jižní obchvat Prahy a kde také brzy vyroste nové náměstí v Dolních Počernicích.
Samozřejmě zde není jen prodejna a kancelářské prostory, ale i potřebné servisní prostory koncipované tak, aby poskytovaly zákazníkům co nejvyšší standard služeb. V areálu je jako jeden z hlavních standardů využit zcela nový koncept přijímání zakázek, tzv. tichý příjem oprav - v uzavřeném prostředí v klidu bez rušení telefony. Také předávání je pro zákazníky příjemnější - v prostoru vyhřáté garáže tzv. pitlane. Rovněž předávání nových vozů z prodejny je v unikátním dokonale prosvětleném prostředí umožňujícím dokonalou kontrolu kvality povrchu karoserie.
Bohatě prosklené a prosvětlené haly jsou samozřejmě vybaveny nejmodernějšími technologiemi a přístroji koncernu VW, jako např. měřením geometrie Hunter, diagnostikou VAS 5052, 5051 či nejnovějším lakovacím boxem od firmy USI Italia. To vše dohromady s vysoce specializovanými techniky a mechaniky umožňují na 25 pracovních místech opravovat a kontrolovat 500 až 600 aut měsíčně.
Auto Exner byla první v České republice, která oddělila prodej Audi od ostatních koncernových značek, a to už v roce 1993. V roce 2001 na místě bývalého autobazaru v Dolních Počernicích otevřela firma Auto Exner první český autosalon pouze pro značku Audi.
Další články
© 2025 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz