name | autoweek.cz

Subaru na ženevském autosalonu

Subaru na ženevském autosalonu

13.02.2013 | Antonín Matějka | Aktuality

Koncern Fuji Heavy Industries Ltd., výrobce automobilů Subaru, dnes oznámil, že na 83. mezinárodním autosalonu konaném letos v březnu v Ženevě představí ve světové premiéře studii „SUBARU VIZIV CONCEPT“.

FHI kromě toho plánuje světovou premiéru svého modelu Subaru Outback se vznětovým motorem Subaru Boxer Diesel v kombinaci s bezestupňovou převodovkou Lineartronic. Rovněž představí zcela nový Subaru Forester, který diváci uvidí v evropské výstavní premiéře. Tisková konference Subaru se uskuteční 5. března v 9:15 hodin.

SUBARU VIZIV CONCEPT

Studie „SUBARU VIZIV CONCEPT“ představuje nový směr designu a technologií posunujících značku Subaru do budoucnosti. Jedná se o koncept crossoveru budoucí generace, zhmotňujícího filozofii značky, kterou je „Radost z jízdy s pocitem bezpečí“. Modelové označení „VIZIV“ je umělé slovo, které vzešlo ze slovního spojení „Vision for Innovation“ (vize pro inovace). Vyjadřuje budoucí představy z oblasti inovací a je konceptem naznačujícím směřování značky Subaru. Dnes v 11:00 budou spuštěny speciální stránky na globálním webu Subaru. http://www.subaru-global.com/ms2013/geneva/

SUBARU OUTBACK Boxer Diesel Lineartronic

Model Outback se poprvé představuje s motorem Subaru Boxer Diesel (plochý dieselový motor s protiběžnými písty) v kombinaci s bezestupňovou převodovkou Lineartronic.

Převodové ústrojí Lineartronic nabízí nejen hladkou a hospodárnou jízdu, ale současně akcentuje sportovní naturel pohonu Subaru Boxer Diesel. Ničím nefalšovanou radost z řízení pak přináší funkce adaptivního řízení a ručního řazení.

Zcela nový SUBARU FORESTER

Vedle technických exponátů se představí i zcela nový Forester. Tento model získal nejvyšší ohodnocení v nejnovějších bezpečnostních nárazových testech organizace Euro NCAP.

V roce 2013 slaví značka Subaru své 55. výročí. FHI připomene historii značky Subaru a své budoucí vize prostřednictvím modelu „Subaru 360“ uvedeného na trh v roce 1958 vedle nejnovější studie „SUBARU VIZIV CONCEPT“.