name | autoweek.cz

Škodovka rozčílila Američany

Škodovka rozčílila Američany

15.10.2009 | Vladimír Rybecký | Trendy

Automobily Škoda se ve Spojených státech neprodávají a tato značka je tam takřka neznámá. To se ale nyní zásluhou italské reklamní agentury Cayenne změnilo. Reklamní kampaň na model Yeti totiž rozčílila americké ochránce zvířat do nepříčetnosti.

\"Dejte si alkoholický drink a vyrazte rozhánět lední medvědy a tučňáky,\" běsní nad reklamní kampaní na Yetiho americký magazín Animal New York a dodává: \"Tuto reklamní kampaň italské agentury Cayenne na české mini-SUV lze označit za tu nejhloupější, jaká kdy byla vytvořena s použitím tématu zvířat.\" Ač se na první pohled jedná o fotomontáž, pro americké ochránce zvířat se u obrázků ve spojení s výzvou Love it on the rocks (Miluji to s ledem) jedná o jasné povzbuzení k pití alkoholu před jízdou a poté se vydat mezi zvířata. Ti Češi jsou prostě hrozní. Nebo spíš Italové? Inzeráty totiž vytvořili Giandomenico Puglisi a Stefano Tumiatti pod dohledem Filippeho Riedera. Sluší se dodat, že názor přátel zvířat milovníci aut ani zdaleka nesdílejí a reklamu vesměs oceňují jako zdařilou. Hodnotí ji tedy dokonce ještě lépe, než evropští specialisté na reklamu, které obrázky moc nenadchly (ale ani nepobouřily).