name | autoweek.cz

Škoda spouští na českém trhu online prodej

Škoda spouští na českém trhu online prodej

20.12.2017 | Vladimír Rybecký | Aktuality

Škoda zahajuje v České republice prodej online. Nová platforma plně digitalizovaného prodeje operativního leasingu Škoda Bez starostí byla spuštěna a významně tak rozšiřuje prodejní kanály produktů i služeb Škoda.
Škoda Auto Česká republika zahájila na domácím trhu online prodej. Nová prodejní platforma www.skoda-online.cz zákazníkům přináší objednání operativního leasingu Škoda Bez starostí z pohodlí domova. Výběr a objednání vozu, uzavření smlouvy i platba online jsou přehledné, pohodlné a rychlé. Nové vozy jsou připraveny k předání u participujících autorizovaných prodejců v dodací lhůtě již od 14 dní.
 
Škoda prostřednictvím nové online prodejní platformy nabízí zákazníkům jednoduchý a pohodlný způsob objednání operativního leasingu Škoda Bez starostí. V přehledném menu jsou zobrazeny dostupné vozy včetně informace o rychlosti dodání konkrétního vozu a základní měsíční splátce. Výběrem vozu se otevře stránka s plnou specifikací včetně technických údajů, kde je též možno zvolit variantu služeb Start nebo Komplet, délku pronájmu 24 nebo 36 měsíců, roční nájezd v rozmezí 10 000 až 40 000 km a spoluúčast pojištění ve výši 1 nebo 5 %. Po volbě varianty produktu se stačí již jen zaregistrovat do online prostředí Škoda, přihlásit, vyplnit žádost o financování, zvolit autorizovaného prodejce pro předání vozu a operativní leasing objednat.
 
Nad rámec informací dostupných formou otázek a odpovědí je k dispozici také online chat s proškolenými odborníky Škoda a non-stop Informační linka. Platby probíhají platební kartou, přičemž možnosti plateb se budou dále rozšiřovat.
 
​„Nástup nových technologií a digitalizace výrazným způsobem mění všechna odvětví lidské činnosti, automobilový sektor nevyjímaje. Významně se také mění očekávání a chování zákazníků. Nakupování zboží i služeb na internetu se stává normou ve stále se rozšiřujícím počtu odvětví a oborů. Škoda je na tento trend připravena. Nové online prodejní nástroje vnímá nejen jako rozšíření služeb zákazníkům, ale i jako příležitost k identifikaci a oslovení nových cílových skupin, které jsou pro další rozvoj značky klíčové,“ říká Luboš Vlček, ředitel Škoda Auto Česká republika u příležitosti spuštění online prodejní platformy www.skoda-online.cz na domácím trhu.
 
Online prodej Škoda Bez starostí je doplňkovou službou ke stávajícím prodejním kanálům. Zákazníkům digitalizace prodejního procesu přináší celkové zjednodušení objednávky i časovou úsporu, prodejním partnerům značky novou klientelu a moderní způsob realizace prodeje i servisních prací. Stejně jako u stávajících prodejních kanálů zajišťují předepsané servisní prohlídky i údržbu vozů v rámci Škoda Bez starostí autorizovaní servisní partneři Škoda.