name | autoweek.cz
![Škoda Octavia RS na závodní tratě](/pic/skoda_octravia_cup_masaryk_racing_day/octa cup 01b.jpg)
Škoda Octavia RS na závodní tratě
21.09.2015 | Vladimír Rybecký | Aktuality
V Brně se při Masaryk Racing Days poprvé představila znovuzrozená Škoda Octavia RS Cup, vozidlo, které by mělo od příštího roku závodit ve znovuobnoveném poháru Škoda Octavia Cup.
Pozornost fanoušků na Masarykově okruhu při finále letošního mezinárodního mistrovství České republiky v okruhových závodech poutala Škoda Octavia RS v závodní úpravě. V té se příští rok představí v obnoveném Škoda Octavia Cupu, který patřil v minulé dekádě k tradičním značkovým pohárům na českých okruzích.
Společnost Benet Automotive představila projekt seriálu pohárových závodů automobilů na okruzích Škoda Octavia RS Cup. Tento projekt má ambice důstojně navázat na svého předchůdce a nabídnout vysokou sportovní hodnotu, zajímavou diváckou podívanou a usnadnit talentovaným jezdcům jejich vstup do světa motorsportu.
Vůz pohání dvoulitrový motor TS s výkonem až 235 kW (320 k), převodovka je typu DSG s mechanickým samosvorným diferenciálem.
Znovuzrozený Škoda Octavia Cup by se měl příští rok představit i na Masarykově okruhu. Podle promotéra Luďka Diviše má o vůz k dnešnímu dni zájem už kolem třiceti jezdců.
Společnost Benet Automotive představila projekt seriálu pohárových závodů automobilů na okruzích Škoda Octavia RS Cup. Tento projekt má ambice důstojně navázat na svého předchůdce a nabídnout vysokou sportovní hodnotu, zajímavou diváckou podívanou a usnadnit talentovaným jezdcům jejich vstup do světa motorsportu.
Vůz pohání dvoulitrový motor TS s výkonem až 235 kW (320 k), převodovka je typu DSG s mechanickým samosvorným diferenciálem.
Znovuzrozený Škoda Octavia Cup by se měl příští rok představit i na Masarykově okruhu. Podle promotéra Luďka Diviše má o vůz k dnešnímu dni zájem už kolem třiceti jezdců.
Motor: | TFSI 2,0 - 230 k/350 N.m, 260 k/380 N.m 320 k/420 N.m |
Elektronika: | Motec M800 |
Převodovka: | DSG, mechanický samosvorný diferenciál |
Přední zavěšení: | Mc Pherson, plně nastavitelné, klouby Unibal |
Zadní zavěšení: | víceprvkové, plně nastavitelné, klouby Unibal |
Tlumiče: | Öhlins dvoucestné, nastavitelné |
Display/dataloger: | AIM Pista |
Brzdy: | přední AP 6 - pístkové, 362 mm, zadní RS 272 mm, regulátor brzdového tlaku |
Kola: | Evo Corse 9x18 |
Pneu: | Pirelli R18 235/40 Slivk, Rain |
Hmotnost: | 1120 kg |
Bezpečnostní výbava: | Sparco |
Další články
© 2025 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz