name | autoweek.cz

Range Rover Evoque Cabrio
10.11.2015 | Vladimír Rybecký | Aktuality
Originální Range Rover Evoque kabriolet do každého počasí i každého terénu bude v prodeji od jara 2016. Lehká látková střecha se složí při rychlosti do 50 km/h za 18 s.
Land Rover představil svůj první luxusní kompaktní SUV se stahovací střechou Range Rover Evoque kabriolet. Osobitý designu původního Range Roveru Evoque byl uzpůsoben profilu čtyřmístného kabrioletu. Range Rover Evoque kabriolet se vyznačuje mimořádnou tuhostí karoserie.
Plně samočinně ovládaná střecha se složí za 18 s a natáhnout ji lze za 21 s, a to i při jízdě do rychlosti 50 km/h. Mechanismus stahovací střechy je v případě stažení zapuštěn do zadní části karoserie. Díky natažené střeše a vrstvě akustické izolace je vůz vysoce kultivovaný. V interiéru si zákazníci užijí stejný komfort jako v pětidveřové verzi modelu Range Rover Evoque. Složená střecha neomezuje zavazadlový prostor, jehož objem je 251 l. Range Rover Evoque kabriolet může táhnout až 1500 kg těžký přívěs.
V interiéru je zcela nový multimediální systém Jaguar Land Rover InControl Touch Pro nové generace s dotykovým HD displejem s úhlopříčkou 10,2“. Superrychlý systém InControl Touch Pro nabízí bezproblémovou integraci chytrých telefonů, navigaci, 3G konektivitu a špičkový audiosystém.
Systém ochrany v případě převrácení využívá výsuvné ochranné oblouky ukryté v zadní části karoserie. Dva hliníkové oblouky se v případě převrácení vozu vysunou během 90 milisekund a zabezpečí prostor poskytující ochranu cestujících.
K dispozici je kompletní řada lehkých celohliníkových zážehových i vznětových čtyřválců. Zážehový motor Si4 s výkonem 176 kW (240 k) poskytuje vysoký výkon a kultivovanost. Alternativou je úsporný vznětový dvoulitr Ingenium 2,0/132 kW (180 k), který pro splnění limitů emisí NOx používá selektivní katalytickou redukci s kapalinou AdBlue. Převodovka je standardní devítirychlostní samočinná ZF s velmi nízkým převodem prvního rychlostního stupně.
Range Rover Evoque kabriolet se může pochlubit typickými prvotřídními terénními schopnostmi značky Land Rover. Využívá stejnou techniku jako Evoque s uzavřenou karoserií. Tradiční nabídka systémů pohonu všech kol se systémy Terrain Response a All-Terrain Progress Control (ATPC) jako v Evoque MY 2016.
Nový Range Rover Evoque kabriolet se bude vyrábět v závodě v Halewoodu ve Velké Británii společně s pětidveřovou verzí a kupé. V prodeji bude od jara 2016 s předběžnou cenou od 1 421 750 Kč vč. DPH.
Plně samočinně ovládaná střecha se složí za 18 s a natáhnout ji lze za 21 s, a to i při jízdě do rychlosti 50 km/h. Mechanismus stahovací střechy je v případě stažení zapuštěn do zadní části karoserie. Díky natažené střeše a vrstvě akustické izolace je vůz vysoce kultivovaný. V interiéru si zákazníci užijí stejný komfort jako v pětidveřové verzi modelu Range Rover Evoque. Složená střecha neomezuje zavazadlový prostor, jehož objem je 251 l. Range Rover Evoque kabriolet může táhnout až 1500 kg těžký přívěs.
V interiéru je zcela nový multimediální systém Jaguar Land Rover InControl Touch Pro nové generace s dotykovým HD displejem s úhlopříčkou 10,2“. Superrychlý systém InControl Touch Pro nabízí bezproblémovou integraci chytrých telefonů, navigaci, 3G konektivitu a špičkový audiosystém.
Systém ochrany v případě převrácení využívá výsuvné ochranné oblouky ukryté v zadní části karoserie. Dva hliníkové oblouky se v případě převrácení vozu vysunou během 90 milisekund a zabezpečí prostor poskytující ochranu cestujících.
K dispozici je kompletní řada lehkých celohliníkových zážehových i vznětových čtyřválců. Zážehový motor Si4 s výkonem 176 kW (240 k) poskytuje vysoký výkon a kultivovanost. Alternativou je úsporný vznětový dvoulitr Ingenium 2,0/132 kW (180 k), který pro splnění limitů emisí NOx používá selektivní katalytickou redukci s kapalinou AdBlue. Převodovka je standardní devítirychlostní samočinná ZF s velmi nízkým převodem prvního rychlostního stupně.
Range Rover Evoque kabriolet se může pochlubit typickými prvotřídními terénními schopnostmi značky Land Rover. Využívá stejnou techniku jako Evoque s uzavřenou karoserií. Tradiční nabídka systémů pohonu všech kol se systémy Terrain Response a All-Terrain Progress Control (ATPC) jako v Evoque MY 2016.
Nový Range Rover Evoque kabriolet se bude vyrábět v závodě v Halewoodu ve Velké Británii společně s pětidveřovou verzí a kupé. V prodeji bude od jara 2016 s předběžnou cenou od 1 421 750 Kč vč. DPH.
Další články
© 2025 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz