name | autoweek.cz

Nový Renault Mégane GrandCoupé do prodeje
09.02.2021 | Vladimír Rybecký | Nové modely
Nový Renault Mégane GrandCoupé je součástí obnovy rodiny Mégane. Od začátku roku 2021 je v prodeji v téměř třiceti zemích včetně České republiky.
Pět let poté, co byl v roce 2016 uveden Mégane GrandCoupé na trh, přistoupil Renault k renovaci tohoto sedanu. Mégane GrandCoupé je určen pro zákazníky, kteří hledají elegantní kompaktní sedan. Od jeho uvedení na trh v roce 2016 se jej prodalo 200 000 kusů. Nový Mégane GrandCoupé má propracovanější design se světlomety LED Pure Vision a je vybaven nejnovějšími technologiemi pro co největší bezpečnost a pohodlí během jízdy.
Nový Mégane GrandCoupé má propracovaný interiér se stylovými povrchovými úpravami. V interiéru je digitální přístrojový panel 7“ nebo 10,2“ a nový 9,3“ displej multimediálního systému připojeného k Renault Easy Link nabízející všechny funkce navigace a infotainmentu a nastavení systému Multi-Sense se svými čtyřmi jízdními režimy (Eco, Comfort, Sport a MySense). Multimediální systém Renault Easy Link prostřednictvím nabídky Renault Easy Connect umožňuje aplikace pro chytré telefony My Renault nové využití propojené mobility uvnitř i vně vozidla: interakci na dálku, lokalizaci vozidla, navigaci od dveří ke dveřím atd.
Mégane GrandCoupé dostal nové asistenty řízení - adaptivní tempomat s funkcí Stop & Go udržuje při určité rychlosti stálý odstup za vozidlem jedoucím vpředu a reguluje zrychlení a brzdění vozidla, systém aktivního nouzového brzdění vylepšený o detekci chodců a systém upozornění před přijíždějícími vozidly při couvání Rear Traffic Alert.
Motor 1,3 TCe je i nadále k dispozici ve verzi s výkonem 103 kW (140 k). Turbodiesel 1,5 Blue dCi je k dispozici ve verzi s výkonem 85 kW (115 k). Oba lze kombinovat s šestirychlostní přímo řazenou převodovkou nebo sedmistupňovou dvouspojkovou EDC. Později se k nim přidá zcela nový přeplňovaný zážehový motor s přímým vstřikováním 1,0 TCe ve verzi s výkonem 84 kW (114 k) s přímo řazenou převodovkou optimalizovaný pro snížení spotřeby paliva a emisí CO2.
Akční cena Renaultu Mégane GrandCoupé začíná na 460 000 Kč za verzi Zen TCe 140. Turbodiesel stojí o 26 000 Kč víc. Ve standardní výbavě základní verze Zen jsou mj. Full LED světlomety, dvouzónová klimatizace, zadní parkovací senzory, multimediální systém Easy Link 7“ atd.
Nový Mégane GrandCoupé má propracovaný interiér se stylovými povrchovými úpravami. V interiéru je digitální přístrojový panel 7“ nebo 10,2“ a nový 9,3“ displej multimediálního systému připojeného k Renault Easy Link nabízející všechny funkce navigace a infotainmentu a nastavení systému Multi-Sense se svými čtyřmi jízdními režimy (Eco, Comfort, Sport a MySense). Multimediální systém Renault Easy Link prostřednictvím nabídky Renault Easy Connect umožňuje aplikace pro chytré telefony My Renault nové využití propojené mobility uvnitř i vně vozidla: interakci na dálku, lokalizaci vozidla, navigaci od dveří ke dveřím atd.
Mégane GrandCoupé dostal nové asistenty řízení - adaptivní tempomat s funkcí Stop & Go udržuje při určité rychlosti stálý odstup za vozidlem jedoucím vpředu a reguluje zrychlení a brzdění vozidla, systém aktivního nouzového brzdění vylepšený o detekci chodců a systém upozornění před přijíždějícími vozidly při couvání Rear Traffic Alert.
Motor 1,3 TCe je i nadále k dispozici ve verzi s výkonem 103 kW (140 k). Turbodiesel 1,5 Blue dCi je k dispozici ve verzi s výkonem 85 kW (115 k). Oba lze kombinovat s šestirychlostní přímo řazenou převodovkou nebo sedmistupňovou dvouspojkovou EDC. Později se k nim přidá zcela nový přeplňovaný zážehový motor s přímým vstřikováním 1,0 TCe ve verzi s výkonem 84 kW (114 k) s přímo řazenou převodovkou optimalizovaný pro snížení spotřeby paliva a emisí CO2.
Akční cena Renaultu Mégane GrandCoupé začíná na 460 000 Kč za verzi Zen TCe 140. Turbodiesel stojí o 26 000 Kč víc. Ve standardní výbavě základní verze Zen jsou mj. Full LED světlomety, dvouzónová klimatizace, zadní parkovací senzory, multimediální systém Easy Link 7“ atd.
Další články
© 2025 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz