name | autoweek.cz

MyValeoParts usnadní každodenní práci

MyValeoParts usnadní každodenní práci

24.01.2018 | Autoservis

Strategii Valeo Service tvoří šest zásadních prvků: produkt, marketing, zákaznický servis, logistika, technické a digitální služby. Společnost představila aplikaci MyValeoParts. Tato aplikace je stěžejním článkem digitálních služeb a jejím cílem je zlepšit zákaznickou zkušenost.
Nový vyhledavač dílů
MyValeoParts pomáhá profesionálům a řidičům najít ten správný díl pro jejich vozidla. Vyhledat vhodnou součástku nikdy nebylo tak snadné. Tato uživatelsky přístupná aplikace zobrazuje produktové portfolio více než 30 000 referencí Valeo, 14 produktových řad zaměřených na osobní vozidla a 11 na užitková vozidla, přičemž vše podporuje silná a spolehlivá internetová databáze katalogů. Cílem aplikace je uspokojení většiny potřeb jejích uživatelů - 14 jazyků pomáhá přiblížit se každému zákazníkovi a dodržet základní princip We Care 4 You. Aplikace je čtvrtletně aktualizována.
 
Kvalitní uživatelská zkušenost je základem této aplikace. Zákazníci mohou využívat různé způsoby vyhledávání – dle položky nebo vozidla – pomocí široké škály kritérií: číslo originálního dílu, obj. číslo produktu, technický kód nebo VIN kód, který zobrazí všechny výrobky Valeo vhodné pro vaše vozidlo. Přístup k informacím o produktu je co nejpodrobnější a nejrychlejší – související použití v automobilu, technické informace, technické nákresy, montážní pokyny a odkazy na odpovídající originální čísla.
 
Více než jen autodíly
MyValeoParts obsahuje nejpodrobnější informace o produktech a zároveň přináší pro aftermarket všem zúčastněným aktuální informace o zásadních novinkách a upozorňuje na inovace Valeo. Tento nový nástroj je dalším krokem v poskytování co nejlepších služeb – a tedy v naplňování dlouhodobé strategie Valeo Service: We Care 4 You.
 
Stáhněte si MyValeoParts a díky funkci „Najděte nejbližší pobočku“ se snadno spojíte s lokálním zastoupením Valeo. MyValeoParts najdete na Google Play a v App Store.