name | autoweek.cz
Kalendář LKQ CZ pro rok 2022 sbírá ocenění
17.02.2022 | Vladimír Rybecký | Auto archív
Kalendář, který exkluzivně pro společnost LKQ CZ vytvořil automobilový designér Michal Kašmír, získal ceny v několika anketách.
Kalendář LKQ CZ pro rok 2022 originálním způsobem oslavuje legendární modely vozů z různých koutů Evropy. Firma tak pokračuje v tradici dlouhodobě nejlépe hodnocených kalendářů na těchto portálech.
V kalendáři LKQ CZ se podařilo originálním způsobem spojit techniku s uměním a oživit vzpomínky evropských zemí na slavné modely aut, na které jsou právem pyšné. Objevují se v něm například anglický Jaguar E Type z roku 1961, italská Lancia Delta Integrale z roku 1987, německý Mercedes-Benz 300 SL z roku 1954 nebo česká Tatra 77 z roku 1934. Kalendář byl, tak jako každý rok, vytvořen exkluzivně pro velkoobchodní zákazníky LKQ v České republice i pro velkoobchodní zákazníky dceřiných společností LKQ v celé Evropě.
„Jsme rádi, že kalendáře LKQ slaví u našich zákazníků úspěch. Jde navíc o známku toho, že se nám možná daří bořit určité stereotypy o tom, jak mají kalendáře v autoservisech vypadat. Pokud spojíte firemní kulturu se skvělým umělcem, jako se to podařilo nám s Michalem Kačmárem, můžete vytvořit skutečné umělecké dílo,“ komentoval úspěch marketingový ředitel LKQ CEE Michal Knor.
Pro Michala Kačmára šlo o první práci na kalendáři: „S LKQ CZ to byla vzrušující spolupráce. Od výběru motivů až po finální kresbu. A přiznám se, že mě navíc těšila i představa toho obrovského množství zákazníků, kterým se tento kalendář dostane do rukou a třeba si ho pověsí ve svém servisu.“
V kalendáři LKQ CZ se podařilo originálním způsobem spojit techniku s uměním a oživit vzpomínky evropských zemí na slavné modely aut, na které jsou právem pyšné. Objevují se v něm například anglický Jaguar E Type z roku 1961, italská Lancia Delta Integrale z roku 1987, německý Mercedes-Benz 300 SL z roku 1954 nebo česká Tatra 77 z roku 1934. Kalendář byl, tak jako každý rok, vytvořen exkluzivně pro velkoobchodní zákazníky LKQ v České republice i pro velkoobchodní zákazníky dceřiných společností LKQ v celé Evropě.
„Jsme rádi, že kalendáře LKQ slaví u našich zákazníků úspěch. Jde navíc o známku toho, že se nám možná daří bořit určité stereotypy o tom, jak mají kalendáře v autoservisech vypadat. Pokud spojíte firemní kulturu se skvělým umělcem, jako se to podařilo nám s Michalem Kačmárem, můžete vytvořit skutečné umělecké dílo,“ komentoval úspěch marketingový ředitel LKQ CEE Michal Knor.
Pro Michala Kačmára šlo o první práci na kalendáři: „S LKQ CZ to byla vzrušující spolupráce. Od výběru motivů až po finální kresbu. A přiznám se, že mě navíc těšila i představa toho obrovského množství zákazníků, kterým se tento kalendář dostane do rukou a třeba si ho pověsí ve svém servisu.“
Další články
© 2024 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz