name | autoweek.cz

Již 32. CNG stanice Bonett
22.01.2018 | Trendy
Bonett nově otevřel poslední českou CNG plnicí stanici před hranicemi na cestě do Německa, a to na dálnici D5 na 128. km u čerpací stanice Esotank. V současné době má Bonett rozestavěné i další vlastní stanice, staví však i velkou stanici pro Dopravní podnik města Děčína.
Nový výdejní stojan se dvěma plnicími pistolemi najdou řidiči na čerpací stanici Esotank Nová Hospoda na dálnici D5 směrem na Rozvadov přímo u sjezdu 128 v křižovatce s odbočkou na Mariánské Lázně a Cheb v těsné blízkosti obřího průmyslového areálu Bor u Tachova.
Tato čerpací stanice prošla před dvěma roky modernizací. Stojan na CNG stojí hned vedle stojanu s klasickými palivy. Nechybí pochopitelně ani platební automat, kde lze použít nejen výhodné Bonett karty se slevou, ale i ostatní CNG karty a klasické bankovní platební karty.
„Tato stanice má strategickou polohu pro řidiče cestující do Německa, protože je poslední před přechodem Rozvadov. Navíc je skvěle dostupná i pro kamiony přímo z dálničního sjezdu a bez zajížďky,“ vyzdvihuje velkou přednost Václav Holovčák, místopředseda představenstva společnosti Bonett Gas Investment. Nová stanice používá osvědčenou technologii s dostatečně velkou kompresní kapacitou a zásobníkem pro více než 1200 m3 stlačeného zemního plynu, ze kterých trvá plnění osobního vozidla okolo 2 až 3 minut.
Bonett staví nejen vlastní stanice, je také největším dodavatelem CNG stanic v České republice. Aktuálně buduje například pro Dopravní podnik města Děčína velkou plnicí stanici se čtyřmi stojany s kapacitou až 700 m3 CNG za hodinu pro flotilu více než 20 autobusů na CNG od firmy MAN.
Bonett plánuje v roce 2018 otevřít dalších až 15 nových Bonett CNG stanic po celé České republice s předpokládanou investicí více než 100 milionů korun. Tyto stanice společně s novou Škodou Octavia s prodlouženým dojezdem na CNG a zavedením nových plánovaných CNG modelů Škoda Rapid a Fabia umožní rozšířit ekologickou dopravu a snížit emise z dopravy i v dalších městech. Spalování CNG jako pohonné hmoty snižuje oproti benzinu emise CO2 o 25 %, emise CO o 80 % a emise dusíku o 80 %.
Tato čerpací stanice prošla před dvěma roky modernizací. Stojan na CNG stojí hned vedle stojanu s klasickými palivy. Nechybí pochopitelně ani platební automat, kde lze použít nejen výhodné Bonett karty se slevou, ale i ostatní CNG karty a klasické bankovní platební karty.
„Tato stanice má strategickou polohu pro řidiče cestující do Německa, protože je poslední před přechodem Rozvadov. Navíc je skvěle dostupná i pro kamiony přímo z dálničního sjezdu a bez zajížďky,“ vyzdvihuje velkou přednost Václav Holovčák, místopředseda představenstva společnosti Bonett Gas Investment. Nová stanice používá osvědčenou technologii s dostatečně velkou kompresní kapacitou a zásobníkem pro více než 1200 m3 stlačeného zemního plynu, ze kterých trvá plnění osobního vozidla okolo 2 až 3 minut.
Bonett staví nejen vlastní stanice, je také největším dodavatelem CNG stanic v České republice. Aktuálně buduje například pro Dopravní podnik města Děčína velkou plnicí stanici se čtyřmi stojany s kapacitou až 700 m3 CNG za hodinu pro flotilu více než 20 autobusů na CNG od firmy MAN.
Bonett plánuje v roce 2018 otevřít dalších až 15 nových Bonett CNG stanic po celé České republice s předpokládanou investicí více než 100 milionů korun. Tyto stanice společně s novou Škodou Octavia s prodlouženým dojezdem na CNG a zavedením nových plánovaných CNG modelů Škoda Rapid a Fabia umožní rozšířit ekologickou dopravu a snížit emise z dopravy i v dalších městech. Spalování CNG jako pohonné hmoty snižuje oproti benzinu emise CO2 o 25 %, emise CO o 80 % a emise dusíku o 80 %.
Další články
© 2025 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz