name | autoweek.cz

Inovace v obchodu s ojetými vozy
09.04.2018 | Vladimír Rybecký | Autoservis
Vyjádřením postupného výrazného rozšíření podnikatelského záběru skupiny AAA Auto se od 1. března 2018 stala změna názvu na Aures Holdings. Vozy se ovšem nadále budou prodávat pod značkami AAA Auto, Mototechna či 1.autoDiskont.
„Náš servis pro zákazníky a výkup a prodej vozů už dávno nejsou založeny jen na individuálních výkonech jednotlivců v desítkách prodejních míst. Dnes řídíme vyhledávání, výkup i prodej aut a vztahy se zákazníky za pomoci sofistikovaných systémů, které eliminují vliv jednotlivce a dokáží bezprostředně reagovat na okamžitou situaci. Nejsme už jen prodejci ojetých vozů pod značkou AAA Auto. Rozhodli jsme se tento stav reflektovat i v názvu Aures jako zkratka Automotive Retail Systems lépe vystihuje naše zaměření na poskytování komplexních řešení mobility,“ vysvětlila Karolína Topolová (foto), generální ředitelka Aures Holdings, provozovatele mezinárodní sítě autocenter AAA Auto.
Pod novým názvem
Změna názvu skupiny na Aures Holding vyjadřuje její aktuální zaměření. Zastřešuje tři klíčové segmenty činnosti:
- prodej ojetých vozů se stářím 2 - 8 let jako nejmasovější segment pod značkou AAA Auto
- prodej levných starších vozů pod značkou Auto Diskont, kde není cílený výkup těchto vozidel, ale berou se na protiúčet, především v rámci značky Mototechna
- prodej zánovních ojetých vozů se stářím do dvou let pod značkou Mototechna, jde o nejrychleji rostoucí segment.
Navíc se nově zaměřuje na softwarová a technologická řešení, vývoj nových produktů a služeb v rámci nově vytvořeného inovačního centra AuresLab, a to nejen pro potřeby skupiny, ale i pro externí zákazníky, kteří nejsou přímými konkurenty. Navíc skupina expanduje do nových produktových oblastí.
Inovace
Inovace, které skupina počátkem roku vyčlenila do samostatné inovační laboratoře AuresLab, se prolínají napříč všemi značkami skupiny. Jejich hlavním cílem je zlepšení zákaznického komfortu a posílení kvality a cenové konkurenceschopnosti nabízených vozů. V rámci inovací se zavádějí i specializovaná softwarová řešení, která umožňují detailní monitoring trhu ojetých vozů na celém teritoriu, kde společnost působí.
Inovační laboratoř skupiny Aures Holdings pod názvem AuresLab zahájila svojí činnost v lednu a byly pod ní soustředěny jak existující tak připravované projekty inovací. Úkolem AuresLab je po důkladném testování uvádět úspěšné projekty do provozu. Minulý měsíc byla takto například uvedena na trh nová značka investičních vozů Mototechna Classic.
V rámci inovací společnost zřídila také nové oddělení Corporate Car Sales zaměřené na péči o firemní zákazníky, především malé a střední firmy, kterým se nabízejí speciální finanční produkty apod. „Vytvořili jsme tým, plně dedikovaný pro péči o korporátní zákazníky. Jde o model podobný jako například u bankovních služeb, kde je rozdělení na retailové a korporátní zákazníky běžné. Značka AuresApps se zase soustřeďuje na vývoj specializovaných softwarových řešení pro oceňování, výkup, prodej či správu skladových zásob vozů pod názvy Algorithmic Pricing, New Leads či Stock Allocation,“ uvedl výkonný ředitel AuresLab Stanislav Gálik.
Aplikace Stock Allocation na základě analýz získaných dat určuje kam alokovat každý vůz v nabídce. V současné době se díky této aplikaci prodává až 50 % vozů jinde než jsou vykoupeny.
Pod novým názvem
Změna názvu skupiny na Aures Holding vyjadřuje její aktuální zaměření. Zastřešuje tři klíčové segmenty činnosti:
- prodej ojetých vozů se stářím 2 - 8 let jako nejmasovější segment pod značkou AAA Auto
- prodej levných starších vozů pod značkou Auto Diskont, kde není cílený výkup těchto vozidel, ale berou se na protiúčet, především v rámci značky Mototechna
- prodej zánovních ojetých vozů se stářím do dvou let pod značkou Mototechna, jde o nejrychleji rostoucí segment.
Navíc se nově zaměřuje na softwarová a technologická řešení, vývoj nových produktů a služeb v rámci nově vytvořeného inovačního centra AuresLab, a to nejen pro potřeby skupiny, ale i pro externí zákazníky, kteří nejsou přímými konkurenty. Navíc skupina expanduje do nových produktových oblastí.
Inovace
Inovace, které skupina počátkem roku vyčlenila do samostatné inovační laboratoře AuresLab, se prolínají napříč všemi značkami skupiny. Jejich hlavním cílem je zlepšení zákaznického komfortu a posílení kvality a cenové konkurenceschopnosti nabízených vozů. V rámci inovací se zavádějí i specializovaná softwarová řešení, která umožňují detailní monitoring trhu ojetých vozů na celém teritoriu, kde společnost působí.
Inovační laboratoř skupiny Aures Holdings pod názvem AuresLab zahájila svojí činnost v lednu a byly pod ní soustředěny jak existující tak připravované projekty inovací. Úkolem AuresLab je po důkladném testování uvádět úspěšné projekty do provozu. Minulý měsíc byla takto například uvedena na trh nová značka investičních vozů Mototechna Classic.
V rámci inovací společnost zřídila také nové oddělení Corporate Car Sales zaměřené na péči o firemní zákazníky, především malé a střední firmy, kterým se nabízejí speciální finanční produkty apod. „Vytvořili jsme tým, plně dedikovaný pro péči o korporátní zákazníky. Jde o model podobný jako například u bankovních služeb, kde je rozdělení na retailové a korporátní zákazníky běžné. Značka AuresApps se zase soustřeďuje na vývoj specializovaných softwarových řešení pro oceňování, výkup, prodej či správu skladových zásob vozů pod názvy Algorithmic Pricing, New Leads či Stock Allocation,“ uvedl výkonný ředitel AuresLab Stanislav Gálik.
Aplikace Stock Allocation na základě analýz získaných dat určuje kam alokovat každý vůz v nabídce. V současné době se díky této aplikaci prodává až 50 % vozů jinde než jsou vykoupeny.
Další články
© 2025 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz