name | autoweek.cz
Hyundai Motor - nárůst prodeje za první pololetí 2011
06.08.2011 | Vladimír Rybecký | Aktuality
Společnost Hyundai Motor Company, největší jihokorejský výrobce automobilů, prodala po celém světě za prvních šest měsíců letošního roku 1 958 218 automobilů (v Koreji: 343 896, ve světě: 1 614 322). To je o 11% více než za stejné období v minulém roce. Tento nárůst byl způsoben mimo jiné také uvedením nových modelů na trh.
Prodej na korejském i zahraničních trzích vzrostl. Vyvezeno bylo 563 072 vozů a zahraniční závody dodaly 1 051 250 aut.
Nárůst byl zaznamenán mimo jiné i díky novým modelům jako jsou nový velký sedan Grandeur (označován na některých trzích jako Azera), Accent (na některých trzích nabízen jako Verna/Solaris) a také v ČR prodávaném modelu Elantra (v Koreji je označována jako Avante).
Hyundai Motor chce v trendu nárůstu prodejů pokračovat. Bude proto i nadále klást velký důraz na růst kvality a zároveň bude zavádět i inovativní marketingové programy. Společnost také urychlí vývoj řady vozidel, které jsou šetrné k životnímu prostředí. Do této řady patří i vozidla s velkou úsporou paliva a nízkými emisemi. Cílem je nabídnout zákazníkům větší možnost volby v souvislosti s vysokými cenami pohonných hmot.
Celosvětový úspěch značky Hyundai potvrzují i výsledky prodeje automobilů za první půlrok v České republice. Společnost Hyundai prodala v ČR za první pololetí 5851 vozů což je o 1229 vozů více než za stejné období loňského roku. Zaznamenala tak největší nárůst prodeje ze všech značek v ČR. Dokazuje tak, že je na správné cestě k dosažení ambiciózního cíle - stát se nejoblíbenější značkou na automobilovém trhu v České republice.
Další články
© 2025 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz