name | autoweek.cz
Hyundai - jedničkou u soukromých zákazníků v ČR
12.04.2013 | Vladimír Rybecký | Aktuality
Podíl značky Hyundai na trhu českých soukromých zákazníků za první čtvrtletí činil 18,8 %, v březnu podíl narostl již na 19,5 %. Hyundai tak je nejprodávanější automobilovou značkou soukromým zákazníkům v ČR.
Soukromí zákazníci si v březnu letošního roku v ČR koupili 4716 automobilů, z toho bylo 919 vozů značky Hyundai. Za první tři měsíce si tito zákazníci koupili 11 489 vozů a z toho 2159 vozů značky Hyundai. Podíl Hyundai na trhu českých soukromých zákazníků tak za první čtvrtletí činil 18,8 %, v březnu podíl narostl již na 19,5 %. Hyundai tak je nejprodávanější automobilovou značkou soukromým zákazníkům v ČR.
V celkovém prodeji je značka Hyundai stabilně druhou nejprodávanější značkou. V březnu si vozy Hyundai koupilo 1408 zákazníků a značka Hyundai zvýšila svůj podíl na trhu osobních automobilů v ČR na 10,2 %. Za první tři měsíce letošního roku se prodalo v ČR 3581 vozů Hyundai.
Nejprodávanějším modelem značky byl i v březnu model i20, kterého se prodalo 358 kusů (od počátku roku 884 vozů), a jeho podíl na trhu činil 10 %. V Nošovicích vyráběného i30 se v březnu prodalo 342 kusů, ale s prodejem 950 vozů je nejprodávanějším Hyundaiem za první tři měsíce roku 2013.
Model Hyundai ix20 je od začátku roku ale i v březnu nejprodávanějším vozem v segmentu malých MPV. Během března si ho pořídilo 353 zákazníků a jeho tržní podíl byl 28,9 %. Skvělého prodejního výsledku letos dosahuje model Hyundai i40. Za první tři měsíce bylo prodáno 228 vozů, meziroční nárůst činí 74 % a je třetím nejprodávanějším vozem v segmentu.
V první desitce vozů s letos nejvyšším počtem registrací má Hyundai tři modely - i30, i20 a ix20.
Další články
© 2025 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz