name | autoweek.cz

Hledání ojetých vozů z mobilních zařízení roste
27.12.2018 | Tiskové zprávy
K výběru ojetého vozu zákazníci stále častěji využívají mobilní web nebo mobilní aplikaci. Dostupnost, ovladatelnost a funkce uživatelům usnadňují výběr do takové míry, že začínají mobilní přístup upřednostňovat před stacionárními počítači.
Návštěvnost webových stránek AAA Auto s nabídkou automobilů prostřednictvím mobilního zařízení se ve všech čtyřech zemích, kde společnost působí, v meziročním srovnání zvýšila o desítky procent. Zájemci o nákup ojetých vozů si stále více zvykají při jejich výběru používat mobilní zařízení. Ať už se jedná o návštěvu webových stránek optimalizovaných pro mobilní zařízení či využití mobilní aplikace, počet uživatelů enormně stoupá. Mobilní aplikaci největší středoevropský prodejce ojetých automobilů AAA Auto spustil v únoru 2014.
Za první rok svého fungování si aplikaci stáhlo 70 000 uživatelů chytrých mobilních telefonů s operačními systémy Android a iOS. Meziměsíční růst počtu stažení tehdy činil zhruba 10 %.
Zatímco v říjnu 2017 si prostřednictvím aplikace či mobilního webu automobily vybíralo 801 850 uživatelů, v letošním roce návštěvníci překonali milionovou hranici. Na konci října už to bylo 1 240 597 uživatelů a do konce roku jich pravděpodobně bude až 1,5 milionu.
„Statistiky a související telefonický průzkum mezi zákazníky ukazují, že si zájemci o koupi vozu stahují aplikaci vždy, když pořízení nového vozu aktuálně řeší. Stoupající trend výběru vozu prostřednictvím mobilního zařízení však není patrný pouze v tuzemsku. Stejnou situaci jsme zaznamenali i ve všech dalších zemích, kde naše společnost působí, tedy na Slovensku, v Polsku i v Maďarsku. Žádný jiný způsob výběru ojetého automobilu na webu nyní neroste tak rychle, jako vyhledávání přes chytré mobilní telefony a tablety,“ uvádí Karolína Topolová, generální ředitelka a předsedkyně představenstva Aures Holdings, provozovatele mezinárodní sítě autocenter AAA Auto.
Slova generální ředitelky potvrzují statistiky. Meziroční nárůst počtu hledání z mobilních zařízení v České republice činil 54,7 %, na Slovensku 46,1 % (z 520 725 na 761 070 uživatelů) a maďarští zájemci vyhledávali více o 54,7 %.
Top 10 nejvyhledávanějších ojetin z mobilních zařízení za rok 2018
1. Škoda
2. Volkswagen
3. Ford
4. Hyundai
5. Audi
6. BMW
7. Mercedes-Benz
8. Kia
9. Peugeot
10. Renault
Za první rok svého fungování si aplikaci stáhlo 70 000 uživatelů chytrých mobilních telefonů s operačními systémy Android a iOS. Meziměsíční růst počtu stažení tehdy činil zhruba 10 %.
Zatímco v říjnu 2017 si prostřednictvím aplikace či mobilního webu automobily vybíralo 801 850 uživatelů, v letošním roce návštěvníci překonali milionovou hranici. Na konci října už to bylo 1 240 597 uživatelů a do konce roku jich pravděpodobně bude až 1,5 milionu.
„Statistiky a související telefonický průzkum mezi zákazníky ukazují, že si zájemci o koupi vozu stahují aplikaci vždy, když pořízení nového vozu aktuálně řeší. Stoupající trend výběru vozu prostřednictvím mobilního zařízení však není patrný pouze v tuzemsku. Stejnou situaci jsme zaznamenali i ve všech dalších zemích, kde naše společnost působí, tedy na Slovensku, v Polsku i v Maďarsku. Žádný jiný způsob výběru ojetého automobilu na webu nyní neroste tak rychle, jako vyhledávání přes chytré mobilní telefony a tablety,“ uvádí Karolína Topolová, generální ředitelka a předsedkyně představenstva Aures Holdings, provozovatele mezinárodní sítě autocenter AAA Auto.
Slova generální ředitelky potvrzují statistiky. Meziroční nárůst počtu hledání z mobilních zařízení v České republice činil 54,7 %, na Slovensku 46,1 % (z 520 725 na 761 070 uživatelů) a maďarští zájemci vyhledávali více o 54,7 %.
Top 10 nejvyhledávanějších ojetin z mobilních zařízení za rok 2018
1. Škoda
2. Volkswagen
3. Ford
4. Hyundai
5. Audi
6. BMW
7. Mercedes-Benz
8. Kia
9. Peugeot
10. Renault
Další články
© 2025 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz