name | autoweek.cz

Haval H6 HEV na platformě L.E.M.O.N.
12.08.2021 | Vladimír Rybecký | Aktuality
V thajském Bangkoku se uskutečnila světová premiéra vozu Haval H6 HEV 3. generace, prvního modelu HEV vyvinutého na platformě L.E.M.O.N.
L.E.M.O.N. je nejnovější vysoce inteligentní modulární technologická platforma vytvořená čínskou společností GWM (Great Wall Motors) pro globální trh. Platforma se vyznačuje flexibilitou, bezpečností a nízkou hmotností. Používají ji vozy Haval H6 3. generace, Haval Jolion a Haval Dagou.
Hybridní Haval H6 HEV 3. generace je prvním modelem s technologií L.E.M.O.N. DHT směřující na zahraniční trhy. Tento model s přeplňovaným motorem 1,5 l a trakčními elektromotory využívá inteligentní přechod pohonu podle různých scénářů použití. Účinně se vyhýbá častému brzdění v dopravních zácpách. Více než 70 % nosné struktury je vyrobeno z vysokopevnostních ocelí. Výrazně se tím zvýšila tuhost, a tím bezpečnost celého vozidla. Haval H6 3. generace je o 8-10 % lehčí než předchozí generace. To vše, spolu s propracovanou aerodynamikou, dopomohlo ke snížení kombinované spotřeby paliva na 4,9 l/100 km.
Druhý model, postavený na této platformě, Haval Dagou má karoserii s integrovaným dveřním prstencem lisovaným za tepla, který nahrazuje tradiční bodově svařovaný. Používá nezávislé zavěšení kol MacPherson vpředu a víceprvkovou nápravu vzadu.
Automobil Haval Jolion, postavený na platformě L.E.M.O.N., se už s úspěchem prodává v Saúdské Arábii, Chile, Rusku a na dalších hlavních trzích společnosti GWM. Vyniká zejména bezpečnostními prvky, díky nimž je jedním z nejlepších ve své kategorii, a to i v konkurenci předních světových značek. Haval Jolion používá nosnou strukturu ze 73 % vyrobenou z vysokopevnostní oceli. Je vybaven nejnovější generací systému ESP 9.3, inteligentním adaptivním tempomatem, automatickým nouzovým brzděním a dalšími asistenčními systémy. Instalovány jsou 360° HD kamera, systém sledování únavy, systém upozornění na překročení rychlosti, 6 airbagů Autoliv a automatické odemykání a vypínání přívodu paliva při nárazu.
Platforma L.E.M.O.N. vytváří základ pro globalizaci společnosti. Je výsledkem vlastního technického výzkumu a vývoje společnosti GWM. V budoucnu budou na trh uvedeny další produkty postavené na této platformě. Bezpečnostní systém platformy pokrývá 18 typických scénářů a splňuje přísné bezpečností normy, díky čemuž získala pětihvězdičkové hodnocení organizace NCAP a nejvyšší hodnocení organizace IIHS. Byla podrobena 124 druhům testů za různých provozních podmínek a při jejím vývoji proběhlo více než 8000 simulací a optimalizací. Kromě výše uvedených mezinárodních norem a předpisů společnost GWM analyzuje a studuje také nestandardní provozní podmínky, přičemž se zaměřuje na vysoce frekventované typy dopravních nehod.
Automobilka GWM uspořádala online konferenci pro své zahraniční distributory s tématem „Pro změnu a budoucnost". K účasti na živě přenášené konferenci byli pozváni zástupci téměř 200 zahraničních prodejců z více než 60 zemí a regionů, například z Ruska, Austrálie, Jižní Afriky, Blízkého východu, severní Afriky, Střední a Jižní Ameriky. Cílem bylo objasnit koncept průběžné změny, předat strategii automobilky GWM a posílit důvěru v ní prostřednictvím hodnocení výkonnosti. Společnost GWM svým zámořským distributorům zdůraznila své strategické cíle, v rámci nichž chce do roku 2025 dosáhnout celosvětový objem výroby a prodej 4 milionů kusů, z toho v zámoří 1 milion. Na základě své strategie si společnost GWM chce získat srdce uživatelů prostřednictvím inovací ve všech oblastech a prosazováním zásadních změn, aby tak vybudovala celosvětově známou prestižní značku.
Hybridní Haval H6 HEV 3. generace je prvním modelem s technologií L.E.M.O.N. DHT směřující na zahraniční trhy. Tento model s přeplňovaným motorem 1,5 l a trakčními elektromotory využívá inteligentní přechod pohonu podle různých scénářů použití. Účinně se vyhýbá častému brzdění v dopravních zácpách. Více než 70 % nosné struktury je vyrobeno z vysokopevnostních ocelí. Výrazně se tím zvýšila tuhost, a tím bezpečnost celého vozidla. Haval H6 3. generace je o 8-10 % lehčí než předchozí generace. To vše, spolu s propracovanou aerodynamikou, dopomohlo ke snížení kombinované spotřeby paliva na 4,9 l/100 km.
Druhý model, postavený na této platformě, Haval Dagou má karoserii s integrovaným dveřním prstencem lisovaným za tepla, který nahrazuje tradiční bodově svařovaný. Používá nezávislé zavěšení kol MacPherson vpředu a víceprvkovou nápravu vzadu.
Automobil Haval Jolion, postavený na platformě L.E.M.O.N., se už s úspěchem prodává v Saúdské Arábii, Chile, Rusku a na dalších hlavních trzích společnosti GWM. Vyniká zejména bezpečnostními prvky, díky nimž je jedním z nejlepších ve své kategorii, a to i v konkurenci předních světových značek. Haval Jolion používá nosnou strukturu ze 73 % vyrobenou z vysokopevnostní oceli. Je vybaven nejnovější generací systému ESP 9.3, inteligentním adaptivním tempomatem, automatickým nouzovým brzděním a dalšími asistenčními systémy. Instalovány jsou 360° HD kamera, systém sledování únavy, systém upozornění na překročení rychlosti, 6 airbagů Autoliv a automatické odemykání a vypínání přívodu paliva při nárazu.
Platforma L.E.M.O.N. vytváří základ pro globalizaci společnosti. Je výsledkem vlastního technického výzkumu a vývoje společnosti GWM. V budoucnu budou na trh uvedeny další produkty postavené na této platformě. Bezpečnostní systém platformy pokrývá 18 typických scénářů a splňuje přísné bezpečností normy, díky čemuž získala pětihvězdičkové hodnocení organizace NCAP a nejvyšší hodnocení organizace IIHS. Byla podrobena 124 druhům testů za různých provozních podmínek a při jejím vývoji proběhlo více než 8000 simulací a optimalizací. Kromě výše uvedených mezinárodních norem a předpisů společnost GWM analyzuje a studuje také nestandardní provozní podmínky, přičemž se zaměřuje na vysoce frekventované typy dopravních nehod.
Automobilka GWM uspořádala online konferenci pro své zahraniční distributory s tématem „Pro změnu a budoucnost". K účasti na živě přenášené konferenci byli pozváni zástupci téměř 200 zahraničních prodejců z více než 60 zemí a regionů, například z Ruska, Austrálie, Jižní Afriky, Blízkého východu, severní Afriky, Střední a Jižní Ameriky. Cílem bylo objasnit koncept průběžné změny, předat strategii automobilky GWM a posílit důvěru v ní prostřednictvím hodnocení výkonnosti. Společnost GWM svým zámořským distributorům zdůraznila své strategické cíle, v rámci nichž chce do roku 2025 dosáhnout celosvětový objem výroby a prodej 4 milionů kusů, z toho v zámoří 1 milion. Na základě své strategie si společnost GWM chce získat srdce uživatelů prostřednictvím inovací ve všech oblastech a prosazováním zásadních změn, aby tak vybudovala celosvětově známou prestižní značku.
Další články
© 2025 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz