name | autoweek.cz

Hatchback Mégane E-Tech Plug-in v prodeji
02.06.2021 | Vladimír Rybecký | Nové modely
Renault doplňuje nabídku verzí E-Tech, tvořenou vozy s plně hybridním (Clio) a plug-in hybridním pohonem (Captur a Mégane Grandtour) a odměněnou cenou TechnoBest 2020, o Mégane E-Tech Plug-in s karoserií hatchback.
Renault Mégane nedávno prošel modernizací, která přinesla inovovaný interiér i exteriér, nový multimediální systém Easy Link a nejnovější asistenční systémy. Mégane s pohonnou jednotkou E-Tech Plug-in Hybrid je již v prodeji s karoserií Grandtour. Nyní přichází do nabídky i jako klasický hatchback. Akční cena za verzi Mégane Zen E-Tech Plug-in 160 je 750 000 Kč vč. DPH s pětiletou značkovou zárukou.
Plug-in hybridní pohonná jednotka spojuje spalovací motor 1,6 l/68 kW (91 k) se dvěma elektromotory o 51 kW (69 k). Dosahuje největší výkon systému 118 kW (160 k) a díky akumulátoru s kapacitou 9,8 kWh umožňuje dojezd s čistě elektrickým pohonem 50 km (podle WLTP) v kombinovaném cyklu a 65 km v městském cyklu (WLTP City). Kombinovaná spotřeba podle WLTP je 1,2 l/100 km (emise CO2 28 g/km).
Systém pohonu je založen na sériově-paralelní hybridní soustavě nabízející maximum kombinací a maximální snížení emisí CO2 při provozu. Je to skutečný hybridní pohon a nikoli elektrifikovaný spalovací motor. Je uzpůsoben jakémukoli typu využití - pro mimoměstský provoz, jízdu ve městě i po dálnici.
Pohonná jednotka, společná hybridním pohonům Renault E-Tech a oceněná cenou TechnoBest 2020, existuje ve dvou variantách: plně hybridní (full hybrid - HEV) a plug-in hybridní (PHEV neboli dobíjecí hybrid). Sestává ze tří motorů - spalovacího a dvou elektrických. Spalovací motor byl vyvinut pro optimální využití hybridního pohonu a používá nejmodernější technologie umožňující optimalizaci účinnosti a výkonnosti. Centrem inovací verzí E-Tech je automatická sekvenční převodovka. Nemá spojku ani synchronizaci, což umožňuje snížit tření, a tedy i omezení energetických ztrát.
Plug-in hybridní pohonná jednotka spojuje spalovací motor 1,6 l/68 kW (91 k) se dvěma elektromotory o 51 kW (69 k). Dosahuje největší výkon systému 118 kW (160 k) a díky akumulátoru s kapacitou 9,8 kWh umožňuje dojezd s čistě elektrickým pohonem 50 km (podle WLTP) v kombinovaném cyklu a 65 km v městském cyklu (WLTP City). Kombinovaná spotřeba podle WLTP je 1,2 l/100 km (emise CO2 28 g/km).
Systém pohonu je založen na sériově-paralelní hybridní soustavě nabízející maximum kombinací a maximální snížení emisí CO2 při provozu. Je to skutečný hybridní pohon a nikoli elektrifikovaný spalovací motor. Je uzpůsoben jakémukoli typu využití - pro mimoměstský provoz, jízdu ve městě i po dálnici.
Pohonná jednotka, společná hybridním pohonům Renault E-Tech a oceněná cenou TechnoBest 2020, existuje ve dvou variantách: plně hybridní (full hybrid - HEV) a plug-in hybridní (PHEV neboli dobíjecí hybrid). Sestává ze tří motorů - spalovacího a dvou elektrických. Spalovací motor byl vyvinut pro optimální využití hybridního pohonu a používá nejmodernější technologie umožňující optimalizaci účinnosti a výkonnosti. Centrem inovací verzí E-Tech je automatická sekvenční převodovka. Nemá spojku ani synchronizaci, což umožňuje snížit tření, a tedy i omezení energetických ztrát.
Další články
© 2025 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz