name | autoweek.cz

Fresh Corner od MOL expanduje mimo silnice

Fresh Corner od MOL expanduje mimo silnice

27.09.2018 | Ivana Rybecká | Autoservis

Síť čerpacích stanic MOL představila v obchodním centru Arkády Pankrác první kiosek svého občerstvovacího konceptu Fresh Corner mimo dopravní tahy.
Společnost MOL je vůbec prvním provozovatelem čerpacích stanic, který věří v sílu značky a v základnu svých zákazníků natolik, že se rozhodl expandovat ze svého původního prostředí do nákupních center. Koncept Fresh Corner, založený na kvalitní kávě a široké nabídce občerstvení, skupina MOL nabízí u 136 čerpacích stanic po celé České republice.
 
MOL se do povědomí českých řidičů dostal před třemi lety, když byla v květnu 2015 otevřena první zelená čerpací stanice na pražském Barrandově. Od té doby se i díky akvizicím sítí Agip, Slovnaft a Lukoil zastoupení MOL rozrostlo na 306 stanic, což z něj dělá druhého největšího provozovatele čerpacích stanic u nás. Dosud bylo do zelené převlečeno i 12 dosud modrých čerpacích stanic Pap Oil.  Do konce roku projde touto proměnou ještě dalších 14. Ty ostatní proměna čeká v rámci strategie rebrandingu v průběhu roku 2020.
 
Fresh Corner byl u nás otevřen poprvé v červenci 2015. Koncept stojí na vysokém standardu služeb, kvalitní kávě, čerstvém občerstvení a příjemném prostředí. V květnu tohoto roku byl otevřen jubilejní stý a Fresh Corner s pořadovým číslem 125 se poprvé objevil mimo čerpací stanici jako kiosek na pražských Arkádách. Se strategií expanze občerstvení mimo silnice přichází MOL v České republice jako první, stejně jako v celé Skupině MOL. Na otevření prvního městského Fresh Corneru navázal maďarský MOL v Budapešti. V kiosku Fresh Corner mohou návštěvníci uplatňovat svou zákaznickou kartu MOL. Za každý nákup zde sbírají 5x víc bodů než na čerpací stanici.