name | autoweek.cz

Fresh Corner od MOL expanduje mimo silnice
27.09.2018 | Ivana Rybecká | Autoservis
Síť čerpacích stanic MOL představila v obchodním centru Arkády Pankrác první kiosek svého občerstvovacího konceptu Fresh Corner mimo dopravní tahy.
Společnost MOL je vůbec prvním provozovatelem čerpacích stanic, který věří v sílu značky a v základnu svých zákazníků natolik, že se rozhodl expandovat ze svého původního prostředí do nákupních center. Koncept Fresh Corner, založený na kvalitní kávě a široké nabídce občerstvení, skupina MOL nabízí u 136 čerpacích stanic po celé České republice.
MOL se do povědomí českých řidičů dostal před třemi lety, když byla v květnu 2015 otevřena první zelená čerpací stanice na pražském Barrandově. Od té doby se i díky akvizicím sítí Agip, Slovnaft a Lukoil zastoupení MOL rozrostlo na 306 stanic, což z něj dělá druhého největšího provozovatele čerpacích stanic u nás. Dosud bylo do zelené převlečeno i 12 dosud modrých čerpacích stanic Pap Oil. Do konce roku projde touto proměnou ještě dalších 14. Ty ostatní proměna čeká v rámci strategie rebrandingu v průběhu roku 2020.
Fresh Corner byl u nás otevřen poprvé v červenci 2015. Koncept stojí na vysokém standardu služeb, kvalitní kávě, čerstvém občerstvení a příjemném prostředí. V květnu tohoto roku byl otevřen jubilejní stý a Fresh Corner s pořadovým číslem 125 se poprvé objevil mimo čerpací stanici jako kiosek na pražských Arkádách. Se strategií expanze občerstvení mimo silnice přichází MOL v České republice jako první, stejně jako v celé Skupině MOL. Na otevření prvního městského Fresh Corneru navázal maďarský MOL v Budapešti. V kiosku Fresh Corner mohou návštěvníci uplatňovat svou zákaznickou kartu MOL. Za každý nákup zde sbírají 5x víc bodů než na čerpací stanici.
MOL se do povědomí českých řidičů dostal před třemi lety, když byla v květnu 2015 otevřena první zelená čerpací stanice na pražském Barrandově. Od té doby se i díky akvizicím sítí Agip, Slovnaft a Lukoil zastoupení MOL rozrostlo na 306 stanic, což z něj dělá druhého největšího provozovatele čerpacích stanic u nás. Dosud bylo do zelené převlečeno i 12 dosud modrých čerpacích stanic Pap Oil. Do konce roku projde touto proměnou ještě dalších 14. Ty ostatní proměna čeká v rámci strategie rebrandingu v průběhu roku 2020.
Fresh Corner byl u nás otevřen poprvé v červenci 2015. Koncept stojí na vysokém standardu služeb, kvalitní kávě, čerstvém občerstvení a příjemném prostředí. V květnu tohoto roku byl otevřen jubilejní stý a Fresh Corner s pořadovým číslem 125 se poprvé objevil mimo čerpací stanici jako kiosek na pražských Arkádách. Se strategií expanze občerstvení mimo silnice přichází MOL v České republice jako první, stejně jako v celé Skupině MOL. Na otevření prvního městského Fresh Corneru navázal maďarský MOL v Budapešti. V kiosku Fresh Corner mohou návštěvníci uplatňovat svou zákaznickou kartu MOL. Za každý nákup zde sbírají 5x víc bodů než na čerpací stanici.
Další články
© 2025 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz