name | autoweek.cz

Driverama už vykupuje auta v Německu
29.07.2021 | Tiskové zprávy
Síť vlastních poboček Driveramy rychle roste. Po Düsseldorfu se otevřou pobočky v Dortmundu, Berlíně a Hamburku.
Nová společnost pro výkup a prodej ojetých automobilů v Evropě Driverama ze skupiny Aures Holdings po úspěšném zprovoznění své první pobočky v německém Düsseldorfu na začátku července urychluje expanzi své sítě. V rámci dohody o strategickém partnerství s celostátním německým řetězcem automobilových servisů stop+go otevře Driverama své pobočky ve 20 lokalitách. Pobočky s předstihem oproti původnímu plánu v příštích čtyřech měsících otevře v Dortmundu, Berlíně a Hamburku.
Od zahájení činnosti letos v dubnu se společnost Driverama rychle rozrostla a překonala své interní prognózy expanze. Momentálně spolupracuje se 130 dealerstvími v Německu, Nizozemsku a Belgii, což je dobrá startovní pozice pro splnění cíle stát se do roku 2025 největším celoevropským obchodníkem s ojetými vozy pro koncové zákazníky. Kromě spuštění první maloobchodní pobočky v Düsseldorfu zahájily činnost také B2B pobočky v Mnichově a Amsterdamu. S každým následujícím každým měsícem se tedy bude počet vykupovaných a prodávaných automobilů rychle zvyšovat.
Driverama přináší revoluční způsob výkupu a prodeje automobilů, který díky využití moderních technologií a datové analytiky usnadní prodej a koupi ojetých vozů milionům zákazníků po celé Evropě. Inovativní cenový model společnosti Driverama umožňuje v reálném čase získávat realistické, přesné a transparentní odhady výkupních cen na základě tržních údajů. Zákazník si pak může jednoduše zarezervovat schůzku v pobočce Driverama. Tam po rychlé kontrole vozu za pomoci vlastních aplikací dostane konečnou cenovou nabídku.
Od zahájení činnosti letos v dubnu se společnost Driverama rychle rozrostla a překonala své interní prognózy expanze. Momentálně spolupracuje se 130 dealerstvími v Německu, Nizozemsku a Belgii, což je dobrá startovní pozice pro splnění cíle stát se do roku 2025 největším celoevropským obchodníkem s ojetými vozy pro koncové zákazníky. Kromě spuštění první maloobchodní pobočky v Düsseldorfu zahájily činnost také B2B pobočky v Mnichově a Amsterdamu. S každým následujícím každým měsícem se tedy bude počet vykupovaných a prodávaných automobilů rychle zvyšovat.
Driverama přináší revoluční způsob výkupu a prodeje automobilů, který díky využití moderních technologií a datové analytiky usnadní prodej a koupi ojetých vozů milionům zákazníků po celé Evropě. Inovativní cenový model společnosti Driverama umožňuje v reálném čase získávat realistické, přesné a transparentní odhady výkupních cen na základě tržních údajů. Zákazník si pak může jednoduše zarezervovat schůzku v pobočce Driverama. Tam po rychlé kontrole vozu za pomoci vlastních aplikací dostane konečnou cenovou nabídku.
Další články
© 2025 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz