name | autoweek.cz

Direct auto uzavřel rok 2024 s rekordními čísly
12.02.2025 | Tiskové zprávy
Zatímco prodej nových aut v Česku loni vzrostl o 4,6 %, u Direct auto rostly nové objednávky výrazně rychleji - v řádu desítek procent.
Direct auto zvýšilo své tržní podíly u klíčových značek. Počet nových objednávek výrazně vzrostl a Direct auto získalo prestižní třetí místo v kategorii Nejlepší prodejní tým v celkovém prodeji značky Volkswagen.
„Jsme hrdí, že i přes náročné podmínky na trhu jsme dokázali výrazně růst. Naše úspěchy stojí především na promyšlené obchodní strategii s důrazem na zákaznickou péči a zkušenost. Nárůst nových objednávek vidíme jak v retailu, tak v prodeji firemním a fleetovým zákazníkům. Výrazně narostla poptávka po vozech prostřednictvím naší nabídky na webu www.direct-auto.cz a našemu fleetovému teamu se podařilo dohodnout spolupráci s novými fleetovými zákazníky,“ uvádí Jan Kloud, podporovatel prodeje z Direct auto.
Tržní podíl (2024) a nové objednávky Direct auto
Značka |
Tržní podíl na prodeji značek |
Meziroční růst nových objednávek |
Škoda |
4,4 % |
49 % |
Volkswagen |
6,2 % |
123 % |
Fiat |
9,4 % |
119 % |
Mazda |
2,3 % |
38 % |
Vládne Škoda Octavia
Mezi nové významné fleetové zákazníky Direct auto patří například společnosti O2, Mountfield, Liftago nebo Orlen.
Z hlediska nejprodávanějších modelů se v roce 2024 dařilo zejména těmto vozům:
- Škoda Octavia tvořila více než 40 % všech prodejů značky Škoda.
- Volkswagen Tiguan představoval přibližně 40 % prodeje značky Volkswagen.
- Fiat Ducato dosáhl 37% podíl na prodeji značky Fiat.
- Elektromobily měly u značek Škoda i Volkswagen podíl mezi 3 a 4 %.
Transparentní prodej aut
Výsledky potvrzují, že strategie Direct auto, zaměřená na širokou nabídku vozů, kvalitní zákaznický servis a dlouhodobé vztahy s partnery i koncovými zákazníky, přináší dynamický růst. Direct auto svým retailovým zákazníkům nabízí možnost vrátit vůz do tří dnů od koupě, což přispívá k transparentnímu a férovému přístupu k prodeji a kultivaci na trhu.
„Pro naše fleetové zákazníky máme dedikovaný team připravený řešit individuální potřeby firemních zákazníků od vhodného výběru firemní flotily až po financování a servis vozů. Výsledkem je, že přibližně každá dvacátá Škoda a každý dvacátý Volkswagen, který v Česku vyjede na silnice, pochází z Direct auto. Ocenění od Volkswagenu je dalším impulsem k udržení a dalšímu rozvoji vysokého standardu prodejních služeb,“ dodává Jan Kloud s tím, že rok 2025 přináší ještě ambicióznější cíle.
Foto: Direct auto
Další články
© 2025 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz