name | autoweek.cz
Ford Ranger rozšiřuje nabídku
12.04.2021 | Vladimír Rybecký | Nové modely
Ford přidává nové verze nejprodávanějšího pick-upu v Evropě v podobě limitovaných edic Ranger Stormtrak a Ranger Wolftrak.
V loňském roce dosáhl Ranger rekordní tržní podíl 34,9 % a upevnil si pozici nejprodávanějšího pick-upu v Evropě. Nyní Ford oznámil příchod rovnou dvou limitovaných edic pro evropské trhy - prémiový Ranger Stormtrak se vzhledem a výbavou pro zákazníky, kteří ocení mimořádné provozní vlastnosti spolu s velkorysou výbavou, a Ranger Wolftrak jako robustní vůz určený těm, kteří pracují nebo hledají dobrodružství v terénu a vyžadují suverénní výkony mimo zpevněné silnice.
Bohatě vybavený Ranger Stormtrak vychází z vysoké výbavy Wildtrak. Přebírá i motor 2,0 EcoBlue Bi-turbo/157 kW (213 k) s točivým momentem 500 N.m, a k tomu desetistupňovou automatickou převodovku a přiřaditelný pohon všech kol. Červená barva Striking Rapid je exkluzivní jen pro tuto variantu spolu s dekorativními prvky a loga Stormtrak. Stejně jako Wildtrak má užitečné zatížení 1,0 t a nejvyšší povolenou hmotnost přívěsu 3500 kg. V interiéru Double Cab jsou specifická sedadla potažená stejnou jemnou kůží jako v Rangeru Raptor, ovšem ozdobená vyraženými logy Stormtrak.
Současně Ford zařazuje do nabídky nový elektricky ovládaný kryt nákladového prostoru jako příplatkovou výbavu pro Ranger Wildtrak Double Cab, zatímco Stormtrak jí bude vybaven standardně.
Robustní Ranger Wolftrak s novým šedým lakem Conquer a matně černými detaily je určen zákazníkům, kteří potřebují spolehlivou průchodnost terénem se zaměřením spíše pro práci nebo pro dobrodruhy, kteří chtějí trochu diskrétnější vzhled. Wolftrak je založen na verzi XLT. Trubkový rám, určený exkluzivně pro Wolftrak, dodává vozu robustní vzhled a slouží jako základna pro montáž příslušenství i upevnění nákladu. Pod kapotou najdeme turbodiesel Ford 2,0 EcoBlue/125 kW (170 k) s možností volby desetistupňové automatické nebo šestirychlostní přímo řazené převodovky. Pohon všech kol je s elektronickou uzávěrkou diferenciálu, v obzvlášť náročném terénu lze zvolit redukovaný převod. Tato verze má standardně 8“ dotykový displej se systémem Ford Sync 3.
Ford předpokládá, že Ranger Wolftrak zaujme zejména zákazníky podnikající v zemědělství, lesnictví nebo věnující se outdoorových aktivitách. Nosnost 1,0 t a maximální hmotnost přívěsu až 3500 kg umožňují přepravu i velmi těžkých nákladů. Ochranný odolný stříkaný povlak vnitřku nákladového prostoru se dodává sériově. Na přání lze objednat ručně ovládaný kryt nákladového prostoru nebo pevnou střechu Aeroklas. Tyto prvky se pro Wolftrak dodávají v matně černém provedení.
Cena modelu Ranger Wolftrak začíná na 893 400 Kč bez DPH. Ranger Stormtrak startuje na 1 214 200 Kč bez DPH. U evropských prodejců Ford se oba modely objeví v listopadu 2021. Modelová řada Ranger již obsahuje mj. i sportovní Ranger Raptor nebo nedávno ohlášený Ranger podvozek.
Bohatě vybavený Ranger Stormtrak vychází z vysoké výbavy Wildtrak. Přebírá i motor 2,0 EcoBlue Bi-turbo/157 kW (213 k) s točivým momentem 500 N.m, a k tomu desetistupňovou automatickou převodovku a přiřaditelný pohon všech kol. Červená barva Striking Rapid je exkluzivní jen pro tuto variantu spolu s dekorativními prvky a loga Stormtrak. Stejně jako Wildtrak má užitečné zatížení 1,0 t a nejvyšší povolenou hmotnost přívěsu 3500 kg. V interiéru Double Cab jsou specifická sedadla potažená stejnou jemnou kůží jako v Rangeru Raptor, ovšem ozdobená vyraženými logy Stormtrak.
Současně Ford zařazuje do nabídky nový elektricky ovládaný kryt nákladového prostoru jako příplatkovou výbavu pro Ranger Wildtrak Double Cab, zatímco Stormtrak jí bude vybaven standardně.
Robustní Ranger Wolftrak s novým šedým lakem Conquer a matně černými detaily je určen zákazníkům, kteří potřebují spolehlivou průchodnost terénem se zaměřením spíše pro práci nebo pro dobrodruhy, kteří chtějí trochu diskrétnější vzhled. Wolftrak je založen na verzi XLT. Trubkový rám, určený exkluzivně pro Wolftrak, dodává vozu robustní vzhled a slouží jako základna pro montáž příslušenství i upevnění nákladu. Pod kapotou najdeme turbodiesel Ford 2,0 EcoBlue/125 kW (170 k) s možností volby desetistupňové automatické nebo šestirychlostní přímo řazené převodovky. Pohon všech kol je s elektronickou uzávěrkou diferenciálu, v obzvlášť náročném terénu lze zvolit redukovaný převod. Tato verze má standardně 8“ dotykový displej se systémem Ford Sync 3.
Ford předpokládá, že Ranger Wolftrak zaujme zejména zákazníky podnikající v zemědělství, lesnictví nebo věnující se outdoorových aktivitách. Nosnost 1,0 t a maximální hmotnost přívěsu až 3500 kg umožňují přepravu i velmi těžkých nákladů. Ochranný odolný stříkaný povlak vnitřku nákladového prostoru se dodává sériově. Na přání lze objednat ručně ovládaný kryt nákladového prostoru nebo pevnou střechu Aeroklas. Tyto prvky se pro Wolftrak dodávají v matně černém provedení.
Cena modelu Ranger Wolftrak začíná na 893 400 Kč bez DPH. Ranger Stormtrak startuje na 1 214 200 Kč bez DPH. U evropských prodejců Ford se oba modely objeví v listopadu 2021. Modelová řada Ranger již obsahuje mj. i sportovní Ranger Raptor nebo nedávno ohlášený Ranger podvozek.
Další články
© 2024 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz