name | autoweek.cz

Auto Palace spustil web se skladovými novými vozy

Auto Palace spustil web se skladovými novými vozy

04.07.2017 | Autoservis

Druhá největší dealerská skupina v ČR Auto Palace Group spustila nejmodernější web v ČR, který zákazníkům nabídne až 1000 skladových vozů. Nový portál je zároveň automaticky propojen s kanálem YouTube a dalšími sociálními sítěmi.
Auto Palace patří k největším online inovátorům v automotivní oblasti. Jako v první v ČR začal prodávat vozy on-line, a to více než rok v předstihu před svým současným konkurenterm, internetovým obchodem Alza.
 
Společnost Auto Palace byla před třemi lety prvním prodejcem, která v předstihu před ostatními vytvořila pro své zákazníky responzivní web. Dnes na web Auto Palace přistupuje více než 40 % uživatelů prostřednictvím mobilních zařízení a firma počítá, že již začátkem roku 2018 jich bude více než 50 %. Jde o automobilový portál s až 1000 nových vozů skladem v ČR.
 
Nový web umožňuje návštěvníkům vkládat své příspěvky a hodnocení napřímo či najít trasu do dealerství přes Google Maps. Je rovněž propojen s youtube kanálem a ostatními sociálními sítěmi. Samozřejmostí je rovněž záložka překladače pro zákazníky ze zahraničí.
 
„Téměř 100 % zákazníků hledajících vůz projde internetem. Proto cítíme velkou odpovědnost investovat do on-line inovací. Současní uživatelé stále více používají pro svá vyhledávání mobilní zařízení. Proto plně responzivní web byl logickým krokem při jeho výstavbě. Momentálně jde o největší hypermarket skladových vozů v ČR z dílny renomované kreativní agentury, který svými funkcemi splňuje současné požadavky uživatelů internetu,“ říká Stanislav Perkner, marketingový ředitel skupiny Auto Palace.