name | autoweek.cz
Aures Holdings má za sebou nejsilnější tři čtvrtletí
09.10.2024 | Vladimír Rybecký | Aktuality
Největší středoevropský prodejce dosáhl rekordní prodejní výsledky díky plnému zapojení nástrojů umělé inteligence, od nichž čeká další rychlý růst objemu zobchodovaných vozů.
Společnost Aures Holdings, provozovatele sítě autocenter AAA Auto, Mototechna, Auto Diskont a Driverama, největší obchodník s ojetými a zánovními vozy ve střední Evropě, za devět měsíců letošního roku prodala 83 219 vozů, což je 11% nárůst oproti stejnému období roku 2023. Z toho 56 000 vozů bylo prodáno v České republice. Společně s výkupy letos obsloužila již téměř 170 000 zákazníků. Za třetí čtvrtletí prodala celkem 29 271 vozů, což je nejlepší výsledek za třetí čtvrtletí za celou dobu její existence. Oproti stejnému období minulého roku je to růst o 11 %. Srpen byl s 10 077 prodanými vozy historicky vůbec nejsilnějším měsícem. Za posledních 12 měsíců od října 2023 prodala už 106 000 vozů.
Rekordní výsledky, zejména ve třetím čtvrtletí, společnost dosáhla díky plnému nasazení AI technologií po předešlém několikaměsíčním testování. Zvyšující se objem zobchodovaných vozů vede k potřebě další expanze skupiny, která zvýší zejména výkupní kapacity. Podle dosavadního trendu by Aures Holdings měl za celý letošní rok prodat až 110 000 aut.
Třetí čtvrtletí roku 2024 přineslo dosud letos nejvyšší poptávku po ojetých vozech na všech trzích, kde působí. Skupina má ve střední a západní Evropě v rámci všech značek aktuálně přes 60 poboček, servisních center či jiných zastoupení v pěti zemích – České republice, na Slovensku, v Polsku, Maďarsku a Německu. Má tři call centra a pět importně-exportních center. Celkem ve skupině nabízí už přes 15 000 vozů. Aures Holdings má 3516 zaměstnanců i nyní nabírá pracovníky na dalších 180 pozic.
„Jaké jsou důvody tohoto úspěchu? „Kromě pokračující vysoké poptávky je za tím využití technologických inovací. Po předešlém testovacím období naplno projevilo nasazení generativní AI na výkupu, prodeji i v marketingu. Vzhledem k tomu, že jsme z hlediska využití generativní AI teprve na začátku plného provozu, do budoucna očekávám další významný nárůst prodejů. Zvyšující se objem obchodů pozitivně ovlivňuje i zvyšující se důvěra zákazníků, která se projevuje neustálým růstem hodnoty Net Promoter Score (NPS), kterou na sekundárním automotive trhu měříme jako jediní. Důvěru zákazníků zvyšuje i spolupráce se společností Cebia, největší českou nezávislou společností prověřující automobily. Naši zákazníci tak na našem webu mohou ke každému vozu zdarma získat nezávislé prověření. Obdobnou spolupráci máme i na Slovensku s Iris Ident a v Polsku s CarVertical. To vše se projevuje i stále rychleji rostoucím pozitivním hodnocením zákazníků v rámci vyhledávače Google, který je pro nás důležitým indikátorem jejich spokojenosti,“ uvedla Karolína Topolová, CEO a předsedkyně představenstva společnosti Aures Holdings.
Foto: V. Rybecký
Další články
© 2024 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz