name | autoweek.cz
Změna v představenstvu Škoda Auto
04.06.2012 | Vladimír Rybecký | Aktuality
Představenstvo společnosti Škoda Auto má nové členy. Odcházející Dr. Eckhard Scholz a Jürgen Stackmann zaujmou významná místa v rámci koncernu, což je nejen oceněním jejich činnosti pro značku Škoda, ale i potvrzením kvality práce v Mladé Boleslavi.
V souvislostí s řadou změn ve vedení koncernu Volkswagen dochází k posílení některých činností ve vedení koncernu a jednotlivých značek. Dotkne se to i společnosti Škoda Auto, odkud odcházejí dva členové představenstva. Dr. Eckhard Scholz a Jürgen Stackmann významnou měrou pomohli k posilování postavení značky ve světě a při zavádění ambiciózního programu Růstové strategie. Velmi důležitá byla i jejich činnost z hlediska komunikace nových projektů.
S platností od 1. září 2012 přebírá Dr. Frank Welsch v představenstvu společnosti Škoda Auto odpovědnost za oblast Technický vývoj. Nahradí ve funkci Dr. Eckharda Scholze, který převezme vedení značky Volkswagen Užitková vozidla. Taktéž s platností od 1. září 2012 převezme Werner Eichhorn v představenstvu společnosti Škoda Auto odpovědnost za oblast Prodej a marketing. Nahradí ve funkci Jürgena Stackmanna, který v centrále koncernu ve Wolfsburgu přebírá vedení marketingu koncernu Volkswagen a zároveň vedení marketingu značky Volkswagen.
Dr. Frank Welsch byl v posledním období odpovědný za oblast vývoje karosérií značky Volkswagen. Tento technik a inženýr zahájil svoji kariéru v oblasti výzkumu a vývoje koncernu Volkswagen v roce 1994. Jeho profesní dráha jej zavedla mimo jiné i do společnosti Shanghai Volkswagen v Číně, kde vedl útvar vývoje produktů.
Oblast Technického vývoje přejímá od Dr. Eckharda Scholze, který se jako šéf vývoje rozhodující mírou podílel na největší modelové ofenzívě v dějinách značky Škoda. Za jeho působení byla mimo jiné výrazně rozšířená modelová paleta o nové vozy Škoda Rapid a Škoda Citigo. Začátkem dalšího roku bude následovat další milník v historii značky - představení nové generace modelu Škoda Octavia. Rovněž má nemalé zásluhy na rozšíření činnosti vývojového oddělení a modernizaci jeho zázemí.
Werner Eichhorn vedl v poslední době oblast prodeje a marketingu značky Volkswagen v Německu. Tento odborník v oblasti odbytu zahájil svoji profesní dráhu před 31 lety v oblasti prodeje koncernu Volkswagen. Zastával různé pozice v oblasti odbytu značek Volkswagen a Audi, kromě jiného působil i jako výkonný ředitel divize Audi v podniku FAW-VW v Číně. Oblast přebírá od Jürgena Stackmanna, který se ve společnosti Škoda rozhodující mírou podílel na vypracování a realizaci Růstové strategie Škoda. Pod vedením Jürgena Stackmanna byla mimo jiné zásadně přepracována vizuální prezentace značky, a to od nového firemního loga až po vzhled prodejních míst.
Předseda představenstva Prof. Winfried Vahland děkuje oběma členům představenstva za jejich velmi úspěšné pracovní působení ve společnosti Škoda Auto: „Eckhard Scholz a Jürgen Stackmann jsou nerozlučně spojeni s Růstovou strategií Škoda. Úspěšné rozšíření modelové palety a posílení prodejních aktivit jsou dva základní pilíře strategie společnosti Škoda do budoucnosti. S Wernerem Eichhornem a Frankem Welschem budeme tímto směrem důsledně pokračovat.“
Další články
© 2024 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz