name | autoweek.cz
Volkswagen Amarok nyní s turbodieselem V6
04.05.2016 | Vladimír Rybecký | Aktuality
Volkswagen Amarok bude jako jediný pick-up nabízen s výkonným turbodieselem V6 s výkonem až 165 kW a točivým momentem 550 N.m. K uvedení na trh je připravena speciální edice Amarok Aventura.
Volkswagen Užitkové vozy uvádí 525 cm dlouhý pick-up Amarok s nejnovější generací vznětového motoru V6/90° 3,0 l, který má nejvyšší výkon 165 kW (224 k) a maximální točivý moment 550 N.m při 1500/min, tedy o 130 N.m více než u předchozího modelu. Pro nový Amarok budou na výběr tři výkonové verze motoru 3,0 TDI: 120 kW (163 k), 150 kW (204 k) nebo již uvedených 165 kW (224 k). Jako první bude zpočátku k dispozici nejvýkonnější agregát, a to od listopadu 2016.
Dlouhý převod snižuje při jízdě ustálenou rychlostí úroveň otáček a spotřebu paliva. Kombinovaná spotřeba se samočinnou převodovkou bude mít pravděpodobně hodnotu 7,6 l nafty na 100 km, což odpovídá emisím CO2 199 g/km.
V závislosti na výkonu budou nabízeny tři různé varianty pohonu: pohon zadních kol nebo pohon všech kol 4MOTION, a to buď ve verzi s přímo řazenou převodovkou s přiřaditelným pohonem předních kol nebo v kombinaci s osmirychlostní samočinnou převodovkou jako trvalý pohon všech kol s mezinápravovým diferenciálem Torsen. Nové bude sériově dodávané řízení s posilovačem Servotronic. Součástí sériové výbavy je také multikolizní brzda.
V Evropě bude u příležitosti uvedení na trh nabízena speciální edice pod označením Amarok Aventura s novým rámem za kabinou. Nový rám za kabinou, lakovaný rovněž v barvě karoserie, vizuálně prodlužuje dvojitou kabinu a tvoří přechod k ložné ploše 2,52 m2 otevřeného nákladového prostoru. Amarok Aventura má 20“ kola z lehké slitiny, zadní kameru, parkovací senzory PDC (Park Distance Control), bi-xenonové světlomety, světlomety LED pro denní svícení, osvětlení registrační značky diodami LED a boční prahy pod dveřmi s osvětlením LED. V této edici bude od listopadu 2016 na český trh jako první k dispozici nejvýkonnější šestiválcový agregát (165 kW).
Dlouhý převod snižuje při jízdě ustálenou rychlostí úroveň otáček a spotřebu paliva. Kombinovaná spotřeba se samočinnou převodovkou bude mít pravděpodobně hodnotu 7,6 l nafty na 100 km, což odpovídá emisím CO2 199 g/km.
V závislosti na výkonu budou nabízeny tři různé varianty pohonu: pohon zadních kol nebo pohon všech kol 4MOTION, a to buď ve verzi s přímo řazenou převodovkou s přiřaditelným pohonem předních kol nebo v kombinaci s osmirychlostní samočinnou převodovkou jako trvalý pohon všech kol s mezinápravovým diferenciálem Torsen. Nové bude sériově dodávané řízení s posilovačem Servotronic. Součástí sériové výbavy je také multikolizní brzda.
V Evropě bude u příležitosti uvedení na trh nabízena speciální edice pod označením Amarok Aventura s novým rámem za kabinou. Nový rám za kabinou, lakovaný rovněž v barvě karoserie, vizuálně prodlužuje dvojitou kabinu a tvoří přechod k ložné ploše 2,52 m2 otevřeného nákladového prostoru. Amarok Aventura má 20“ kola z lehké slitiny, zadní kameru, parkovací senzory PDC (Park Distance Control), bi-xenonové světlomety, světlomety LED pro denní svícení, osvětlení registrační značky diodami LED a boční prahy pod dveřmi s osvětlením LED. V této edici bude od listopadu 2016 na český trh jako první k dispozici nejvýkonnější šestiválcový agregát (165 kW).
Další články
© 2024 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz