name | autoweek.cz

Domácí premiéra Škody Kodiaq
24.10.2016 | Vladimír Rybecký | Aktuality
Automobilka Škoda je již popáté hlavním sponzorem Designbloku. Nové SUV Škoda Kodiaq bude od 27. října k vidění před Průmyslovým palácem na Výstavišti v Praze-Holešovicích a jako bílá skulptura v centru Prahy. K vidění bude i studie Škoda VisionS v instalaci s křišťálem z Lasvitu.
První velké SUV značky Škoda Kodiaq se od čtvrtka 27. října 2016 poprvé představí české veřejnosti v rámci prestižní přehlídky designu Designblok16. Letos popáté v řadě je automobilka hlavním partnerem této pražské přehlídky designu a módy.
Přehlídku, která začíná ve čtvrtek 27. října 2016, ozdobí na holešovickém výstavišti nový model Škoda Kodiaq, který bude umístěn v mobilním showroomu mladoboleslavské automobilky na volném prostranství před Průmyslovým palácem. Vůz bude volně přístupný i bez zakoupení vstupenky.
V rámci Designbloku16 bude mít Škoda Design i vlastní samostatnou expozici v centru Prahy. V ulici Na Příkopě bude instalována bílá socha Škoda Kodiaq spolu s velkým zářícím křišťálem, který rozehraje, zejména v nočních hodinách, efektní představení světel a stínů.
V Průmyslovém paláci mohou návštěvníci navíc obdivovat unikátní instalaci, jejíž součástí bude designová studie Škoda VisionS společně s křišťálovým lustrem světoznámého designéra Arika Levyho od firmy Lasvit. Právě ta realizovala ruční výrobu broušených křišťálových komponent, které zdobí interiér i exteriér designové studie VisionS, která předznamenala podobu modelu Kodiaq. V minulosti vyráběl Lasvit skleněné prvky i pro koncepty VisionD a VisionC nebo trofeje pro cyklistický závod Tour de France, jehož je Škoda Auto dlouholetým oficiálním partnerem.
Škoda Design centrum, které vede Jozef Kabaň, je největším domácím designovým studiem a řadí se ke špičce v oboru průmyslového designu ve střední a východní Evropě. Zaměstnává více než sto designérů 25 národností. Pod vedením Jozefa Kabaně vznikl nový, výrazný designový jazyk značky Škoda. Čisté, ostré linie lemují dynamicky tvarované plochy, hra světla a stínu vytváří nečekané efekty. Prvním modelem, který vycházel z tohoto designového směru, byla Škoda Superb. Novým modelem Škoda Kodiaq vstupuje nový designový jazyk do segmentu SUV.
Přehlídku, která začíná ve čtvrtek 27. října 2016, ozdobí na holešovickém výstavišti nový model Škoda Kodiaq, který bude umístěn v mobilním showroomu mladoboleslavské automobilky na volném prostranství před Průmyslovým palácem. Vůz bude volně přístupný i bez zakoupení vstupenky.
V rámci Designbloku16 bude mít Škoda Design i vlastní samostatnou expozici v centru Prahy. V ulici Na Příkopě bude instalována bílá socha Škoda Kodiaq spolu s velkým zářícím křišťálem, který rozehraje, zejména v nočních hodinách, efektní představení světel a stínů.
V Průmyslovém paláci mohou návštěvníci navíc obdivovat unikátní instalaci, jejíž součástí bude designová studie Škoda VisionS společně s křišťálovým lustrem světoznámého designéra Arika Levyho od firmy Lasvit. Právě ta realizovala ruční výrobu broušených křišťálových komponent, které zdobí interiér i exteriér designové studie VisionS, která předznamenala podobu modelu Kodiaq. V minulosti vyráběl Lasvit skleněné prvky i pro koncepty VisionD a VisionC nebo trofeje pro cyklistický závod Tour de France, jehož je Škoda Auto dlouholetým oficiálním partnerem.
Škoda Design centrum, které vede Jozef Kabaň, je největším domácím designovým studiem a řadí se ke špičce v oboru průmyslového designu ve střední a východní Evropě. Zaměstnává více než sto designérů 25 národností. Pod vedením Jozefa Kabaně vznikl nový, výrazný designový jazyk značky Škoda. Čisté, ostré linie lemují dynamicky tvarované plochy, hra světla a stínu vytváří nečekané efekty. Prvním modelem, který vycházel z tohoto designového směru, byla Škoda Superb. Novým modelem Škoda Kodiaq vstupuje nový designový jazyk do segmentu SUV.
Další články
© 2025 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz